طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک

طراحی دکوراسیون داخلی همانطور که می دانید در جذب مشتری تأثیر بسزایی دارد. حال تصور کنید می خواهید طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک خود را انجام دهید، چه نکاتی را باید رعایت کنید؟ در دنیای تجارت، مشتری مداری و توجه به راحتی و آرامش مشتری در اولویت قرار دارد. اگر شما وارد فروشگاهی شوید که مانند بازارهای هفتگی شلوغ و درهم برهم باشد آیا خرید می کنید؟ قطعاً نه. ما، تیم تخصصی هیرکاناسازه در این مقاله نکات لازم جهت طراحی داخلی فروشگاه پوشاک را برای شما گردآوری کرده ایم. تا انتها ما را دنبال نمایید.

 

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک

 

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک

دکور مغازه پوشاک زنانه در قسمت نمای داخلی و نمای خارجی اولین بخش از فروشگاه است که توجه خانم ها را جلب می نماید. چرا که بانوان همانطور که به پوشش خود بسیار اهمیت می دهند و همواره به دنبال شیک ترین و با کیفیت ترین لباس ها برای خود و اعضای خانواده می باشند، به نحوه ی طراحی دکور فروشگاه پوشاکی که وارد شده اند نیز اهمیت می دهند. از آن جا که لباس جزو کالاهای ضروری محسوب می شود و افراد همیشه در حال خرید لباس جدید متناسب با فصل هستند، پس باید برای حفظ بقای خود در دنیای تجارت پوشاک، به طراحی دکوراسیون داخلی نیز توجه ویژه نمایید. دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه در ایران به جهت جذب بیشتر مشتری اهمیت بسیاری دارد چرا که اگر توجه کرده باشید، شلوغ ترین و پر رفت و آمدترین فروشگاه ها به پوشاک، خصوصاً پوشاک زنانه مربوط می شود. به همین علت اگر می خواهید بر تعداد مشتریان خود بیافزایید و هر مشتری گذری را به یک مشتری دائم تبدیل نمایید، باید علاوه بر ارائه ی لباس های باکیفیت، یک دکوراسیون داخلی جذاب نیز داشته باشید.
طراحی فروشگاه پوشاک نه تنها شامل مولفه هایی همچون رنگ آمیزی دیوارها، طراحی ویترین، نورپردازی، ورودی و دکوراسیون و لوازم تزیینی فروشگاه می شود، بلکه شامل به وجود آوردن شرایطی که باعث ایجاد نظم و راحتی حرکت و رفت و آمد در بین بخش های مختلف فروشگاه و دسترسی آسان به لباس ها می باشد. حتی پخش موسیقی و عطرآگین کردن فروشگاه نیز جزو همین طراحی داخلی فروشگاه پوشاک محسوب می گردد. به همین علت می توان گفت که به دلیل وجود تکنیک های لازم جهت طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک، این کار یک شغل می باشد و طراح یا تیم طراحی باید تجربه و تخصص لازم در این زمینه را داشته باشد. چرا که هر کدام از این آیتم ها یا مولفه ها می تواند تأثیر زیادی در نتیجه ی نهایی فروش شما داشته باشد.
دکور مغازه پوشاک زنانه همانطور که گفته شد شامل مولفه ها و آیتم های بسیاری می باشد چرا که بانوان به خاطر روحیه ی لطیفی که دارند همیشه به دنبال زیبایی و نظم در محیط اطراف خود می باشند. بنابراین به سمت فروشگاه هایی می روند که این موارد را رعایت کرده باشند. ما در این بخش از مقاله قصد داریم نکاتی را جهت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک عنوان کنیم. هیرکاناسازه دارای تجربه ی انواع پروژه های طراحی تا ساخت طی چندین سال اخیر آماده ی پذیرش هرگونه پروژه و یا ارائه ی راهنمایی جهت انجام پروژه های شخصی و غیر شخصی می باشد. برای دیدن نمونه کارهای طراحی و اجرا فروشگاه و تجاری هیرکاناسازه اینجا کلیک کنید.

 

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک1

 

نکاتی که باید در هنگام طراحی و اجرا دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک رعایت کرد عبارتند از:

• آیا رنگ دیوارها در جذب مشتری مؤثر خواهند بود؟

طراحی دکورارسیون داخلی را می توان به چند مرحله تقسیم نمود که اولین آن ها رنگ دیوارهاست. همانطور که رنگ دیوار در منزل شما می تواند باعث زیباتر شدن و بزرگ تر نشان دادن منزل شود، در فروشگاه پوشاک نیز به همین شکل است. تصور کنید می خواهید داخل منزلی زندگی کنید که رنگ دیوارها بی روح و یا تیره است، یا از رنگ های کدر و کاغذ دیواری با طرح های ناخوشایند استفاده شده است. آیا حاضرید در این مکان زندگی کنید؟ قطعاً نه. پس رنگ دیوار می تواند اولین مولفه در جذب مشتری باشد. اگر شما رنگ دیوار فروشگاه پوشاک خود را نامتناسب با اجناس در نظر بگیرید، علاوه بر این که باعث جذب مشتری نخواهید شد، احتمالاً رو به ورشکستگی نیز خواهید رفت. طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک خصوصاً رنگ دیوارها باید زیبا و دلنشین باشد. اگر پوشاک شما دارای رنگ های متنوع و جذابی هستند می توانید از رنگ های ملایم مانند سفید استفاده کنید. یا بالعکس اگر پوشاکی با رنگ های ساده و ملایم در فروشگاه خود عرضه می نمایید می توانید از رنگ های ترکیبی و یا کاغذدیواری های بسیار شیک در برخی دیوارها که اصطلاحاً به آن ها دیوار اصلی می گویند بهره ببرید.

 

• چرا وجود آینه ی با کیفیت در فروشگاه اهمیت دارد؟

طراحی دکوراسیون داخلی همیشه با هدف بزرگ تر نشان دادن فضای موجود انجام می شود. اگر شما می خواهید دکوراسیون مغازه کوچک لباس خود را به گونه ای طراحی نمایید که بزرگ تر از اندازه واقعی آن دیده شود، از آینه در همه ی قسمت ها استفاده کنید. آینه به دلیل انعکاس تصویر اطراف در داخل خود، ناخود آگاه باعث بزرگ تر دیده شدن فضا می شود و بر زیبایی فروشگاه شما می افزاید. علاوه بر این، وجود آینه های قدی در کنار رگال های لباس سبب می شود تا مشتری بتواند بلافاصله پس از دیدن هر لباسی، آن را روی تن گذاشته و مقابل آینه خود را تماشا کند تا بتواند تصمیم ابتدایی خود را بگیرد. این کار باعث می شود مشتری های تنبلی که حوصله ی پرو همه ی لباس های مورد نظرشان را ندارند در انتخاب کمک کند. طراحی داخلی فروشگاه پوشاک اگر با بهره گیری از آینه های قدی باشد علاوه بر موارد گفته شده باعث پر نور تر شدن فروشگاه نیز خواهد شد. چرا که وجود آینه های متعدد در فروشگاه باعث انعکاس نور لامپ ها و هالوژن ها می گردد و به خودی خود سبب روشن تر و نورانی تر شدن فضای حاضر می گردد. ضمن این که وجود آینه های سلفی در اتاق پرو نیز یک فضای سرگرم کننده را برای نسل جوان به وجود می آورد. که این کار موجب می گردد تا مشتری به سلفی گرفتن و به اشتراک گذاری تصاویر گرفته شده در فروشگاه شما در حساب های اجتماعی خودشان ترغیب شده و ناخودآگاه باعث تبلیغ فروشگاه یا برند شما شوند.
دکور مغازه پوشاک ساده اگر با آینه های متعدد همراه باشد مطمئن باشید که سادگی فروشگاه بسیار شیک و منحصر به فرد دیده خواهد شد. فقط یک نکته را فراموش نکنید و آن هم اینست که هیچ شخصی خصوصاً بانوان اصلاً دوست ندارند خود را درون آینه های بی کیفیت تماشا کنند. در هنگام خرید آینه دقت کنید، از آینه هایی استفاده نمایید که موج نداشته باشند و تصاویر را به طور واقعی نشان دهند و افراد را چاق تر یا لاغرتر به تصویر نکشند که این موضوع می تواند برای بانوان بسیار ناراحت کننده باشد و سبب انصراف آن ها از خرید گردد. هیرکاناسازه با تکیه بر مهارت مهندسی تیم طراحی و معماری خود همواره مشتری مداری و رضایت مشتری را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

 

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک2

 

• نورپردازی تا چه اندازه در زیبایی فروشگاه تأثیر می گذارد؟

طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک بدون در نظر گرفتن نورپردازی مناسب قطعاً شما را به هدفتان که همان جذب بیشتر مشترییست نمی رساند. بسیاری از فروشگاه ها از سبک مدرن در طراحی داخلی دکوراسیون خود استفاده می نمایند. در این سبک ها عموماً نورپردازی های کم و نامتقارن، رنگ های تیره بسیار به چشم می خورد که زیبایی خاص خود را هم دارد. اما این سبک ها معمولاً طرفداران خاصی نیز دارا می باشد و بیشتر مناسب فروشگاه هاییست که لباس هایی خاص برای سلیقه های خاص عرضه می نماید. طراحی داخلی فروشگاه پوشاکی که می خواهد برای هر قشر و هر سلیقه ای لباس عرضه کند، باید سلیقه ی اکثریت را در نظر گرفته و با همان سبک به طراحی داخلی بپردازد. عموماً اکثر افراد تمایل دارند وقتی وارد فروشگاه می شوند با یک محیط و فضای روشن و نورپردازی های بسیار مواجه شوند تا به راحتی در تمامی نقاط فروشگاه امکان تماشای همه ی لباس ها را داشته باشند.
دکور مغازه پوشاک زنانه خصوصاً در فروشگاه هایی که لباس شب ارائه می کنند نورپردازی حرف اول را می زند، چرا که به وسیله ی نورپردازی های قوی می توان درخشش لباس شب را بیشتر نمایان کرد و توجه مشتری را نسبت به خرید لباس جلب نمود. نکته ی دیگری را که باید به آن توجه کنید و در حقیقت می توان جزو دلایل اصلی استفاده از نورپردازی های زیاد در فروشگاه از آن نام برد، بزرگ تر، زیباتر و دلبازتر نشان دادن فضای فروشگاه می باشد. اگر متراژ فروشگاه شما کوچک است بهترین کار برای بزرگ تر نشان دادن آن استفاده از نورپردازی و آینه است.

 

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک3

 

• چرا باید در فروشگاه پوشاک مکانی را برای استراحت و نشستن مشتری قرار داد؟

طراحی دکوراسیون داخلی با قسمت نشیمن و مبلمان عجین است. اغلب افراد خصوصاً بانوان برای خرید، زمان زیادی را صرف می کنند و بسیار اتفاق می افتد که در هنگام خرید، خسته می شوند و نیاز به استراحت چند لحظه ای یا چند دقیقه ای دارند. یا حتی بسیار دیده ایم مادرانی که فرزندان کوچک خود را به همراه می آورند و پس از مدت زمانی که می گذرد کودک آن ها خسته شده و دیگر تمایلی به ادامه ی خرید ندارد و از مادر خود تقاضای برگشت به منزل را دارد. طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک اگر فضایی را برای نشستن و استراحت کردن افراد در نظر بگیرد می تواند در افزایش مشتری های خود کمک بزرگی نماید. چرا که اغلب این مادران پس از دیدن ناراحتی کودک خود، از ادامه ی خرید منصرف شده و از فروشگاه خارج می شوند. در این زمان شما مشتری خود را از دست داده اید. حال آن که ممکن است همان مشتری به سراغ فروشگاه دیگری برود و از لیست مشتریان دائمی شما خارج شود. اما اگر شما مبلمان و یا صندلی های راحتی را برای نشستن و منتظر ماندن در نظر گرفته باشید قطعاً بر تعداد مشتریان خود خواهید افزود.
دکوراسیون مغازه پوشاک زنانه در ایران اگر مانند بسیاری از فروشگاه های جهانی به گونه ای طراحی شوند که بسته به فضای فروشگاه مبل یا نیمکت هایی به همراه میزهای کوچکی جهت استراحت و رفاه بیشتر مشتریان قرار دهند، می توانند افرادی را که از خرید خسته شده اند را به سمت قسمت های جذاب دیگر فروشگاه سوق دهند. وقتی مشتری استراحت می کند و خستگیش بر طرف می شود تازه چشمانش باز می شود و اجناس دیگر فروشگاه را بهتر می بیند. در هر صورت قرار دادن مبل یا صندلی در داخل فروشگاه برای شما کاریست سودآور که در دراز مدت متوجه تأثیر آن خواهید شد. هیرکاناسازه دارنده تیم جوان، خلاق، با تجربه و متخصص آماده ارائه هرگونه مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی برای شما مشتریان گرامی می باشد.

 

طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک4

 

• آیا نیاز است همه ی لباس ها بر روی رگال های داخل فروشگاه آویز شوند؟

اجرا دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک پس از طراحی های لازم و در نظر گرفتن تمامی جوانب برای این که به صورت ایده آل باشد نیاز به این دارد که فضایی جهت آویز یا قرار دادن پوشاک تعبیه نمایید تا تمامی لباس ها با سایزهای مختلف داخل رگال در دسترس مشتری قرار بگیرند. با گذاشتن رگال های متعدد و لباس ها با سایزهای مختلف این امکان را به مشتری خود می دهید که لباس مورد نظر را با سایز دلخواهش بدون دخالت فروشنده انتخاب نماید چرا که بسیاری از افراد برای درخواست مجدد از فروشنده یا فروشندگان برای ارائه ی لباس دلخواهشان با سایز مناسب، تمایلی ندارند.
طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک اگر با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان انجام شود قطعاً قرار دادن رگال های متعدد و متحرک را نیز در طرح خود دارد. در حقیقت شما با این کار برای انتخاب و مدت زمانی که مشتری می خواهد برای هر لباسی صرف کند احترام قائل می شوید و به وی این اجازه را می دهید که هرکدام از لباس ها با هر سایزی که می خواهند را تماشا و یا پرو نمایند. در چنین حالتی مشتری نیز با خیال آسوده به گشت و گذار داخل فروشگاه می پردازد و حتی اگر قصد خرید نیز نداشته باشد با وجود تنوع جنس و سایز، قطعاً خرید کوچکی هم که شده انجام خواهد داد.

 

سفارش آنلاین طراحی داخلی

طراحی دکوراسیون داخلی در روزهای پس از کرونا در بسیاری از شرکت ها به صورت اینترنتی پذیرش می شوند. شرکت هیرکاناسازه نیز مانند سایر رقبا، آماده ی پذیرش سفارش آنلاین طراحی داخلی فروشگاه پوشاک شما می باشد. پیش از ثبت سفارش می توانید با دریافت قیمت طراحی و اجرا فروشگاه پوشاک از مشاورین ما و پس از مقایسه با سایر شرکت ها اقدام به سفارش آنلاین طراحی داخلی نمایید تا بدون نگرانی از هزینه های هنگفت، دکوراسیون فروشگاه خود را به ما بسپارید. هیرکاناسازه طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه پوشاک شما را در سریع ترین و با کم هزینه ترین حالت ممکن و البته با در نظر گرفتن اصول معماری و زیباشناسی انجام می دهد. شما می توانید نمونه کارهای شرکت هیرکاناسازه را از اینجا مشاهده نمایید و سپس با مشاوران ما تماس بگیرید.