چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

طراحی داخلی و دکوراسیون
چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

طراحی داخلی آنلاین به گونه ایست که شما می توانید بدون حضور در محل شرکت و رفت و آمدهای زیاد دکوراسیون داخلی منزلتان را در حالی که روی مبل راحتی خود نشستید ببینید و در مورد آن تصمیم بگیرید. تغییر دکوراسیون هر مکانی کمی مشکل به نظر می رسد ولی از آن بدتر زمانیست که شما از نتیجه ی کار راضی نباشید و تنها کلی هزینه ی مادی و معنوی بر دست شما به جای گذاشته باشد. طراحی داخلی آنلاین چیست؟ طراحی داخلی آنلاین چگونه انجام می شود؟ آیا طراحی داخلی آنلاین به صرفه است؟ و... این ها بخشی از سوالاتیست که ما در تیم هیرکانا سازه قصد داریم در این مقاله به آن بپردازیم. با ما باشید.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

طراحی داخلی چیست؟

طراحی داخلی آنلاین نوعی از فعالیت طراحان داخلیست. اما بد نیست پیش از آن که به طراحی داخلی آنلاین بپردازیم، ابتدا کمی در مورد طراحی داخلی بدانیم. طراحی داخلی بیشتر به فضای داخلی ساختمان که می تواند شامل منزل، رستوران، کلینیک، مطب پزشک، ادارات و شرکت های خصوصی و ... هستند می باشد. طراحان داخلی از طریق طراحی کف، سقف، دیوارها و طراحی چیدمان لوازم منزل، فضای داخلی را بهینه سازی می کنند. هنر طراحی داخلی وظیفه ی خلق و آفرینش فضایی را دارد که با زندگی روزمره انسان سر و کار دارد و تأثیر مستقیمی بر روح و روان و جسم افراد دارد. از این رو باید کاملاً علمی و اصولی انجام گردد.
هیرکانا سازه دارای تجربه ی انواع پروژه های طراحی تا ساخت طی چندین سال اخیر آماده ی پذیرش هرگونه پروژه و یا ارائه ی راهنمایی جهت انجام پروژه های شخصی و غیر شخصی می باشد. برای دیدن
نمونه کارهای هیرکانا سازه اینجا کلیک کنید.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

طراحی داخلی آنلاین چیست؟

طراحی داخلی آنلاین مانند سایر فعالیت های اینترنتی به دلیل گستردگی و ورود هرچه بیشتر کسب و کارهای مختلف به دنیای اینترنت، افزایش پیدا کرده است. طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین یک روشی جدید با کارایی بیشتر برای طراحی داخلی هر فضایی اعم از مسکونی، تجاری و اداری می باشد. با این روش شما می توانید دکوراسیون فضای مورد نظر خود را به صورت آنلاین و مجازی طراحی کرده و حتی نحوه چیدمان وسایل را قبل از اجرا به صورت واقعی ولی در کامپیوتر مشاهده کنید. طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین به وسیله ی نرم افزارهای حرفه ای انجام می گردد که به واسطه ی آن شما می توانید نتیجه نهایی را خیلی واقعی تر از آن چه که فکر می کنید ببینید. اگر طراحی مورد پسند شما بود که می توانید برای اجرای آن اقدام کنید و اگر نه، مجدداً سفارش آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی بدهید تا یک طرح ایده آل و باب میل شما انجام و به مرحله ی اجرا برسد. هیرکانا سازه با تکیه بر مهارت مهندسی تیم طراحی و معماری خود همواره مشتری مداری و رضایت مشتری را در اولویت اهداف خود قرار داده است.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

طراحی داخلی آنلاین چه مراحلی دارد؟

طراحی داخلی آنلاین به لطف اینترنت باعث شده تا طراحان هنر و توانمندی های خودشان در سرتاسر دنیا به نمایش بگذارند. طراحی داخلی سنتی علاوه بر پرهزینه بودن، شما را تنها به چند شرکت داخل شهر یا استان و یا نهایتاً کشور خود محدود می کند. اما با طراحی داخلی آنلاین شما دیگر محدودیت های گذشته را ندارید و با خیال راحت می توانید مانند سایر کسب و کارها که در اقسا نقاط دنیا فعالیت دارند، کار خود را انجام داده و مشتریان خاص خود را داشته باشید. اما باید بدانید که طراحی داخلی آنلاین مراحل و روالی دارد که ما در این بخش از مقاله به آن خواهیم پرداخت. این مراحل عبارتند از:

• دریافت اندازه های دقیق پروژه

در این مرحله کارفرما یا شخص سفارش دهنده اندازه های دقیقی از پروژه که همان فضای مورد نظر یا در واقع همان پلن پروژه هست را برای شرکت طراح از طریق اینترنت ارسال می کند.

• دریافت تصاویری از محل پروژه

در این قسمت کارفرما باید تصاویری را از خود پروژه و مکانی که در آن قرار دارد را برای طراح ارسال کند.

• درخواست مشتری

در این مرحله مشتری یا کارفرما باید تقاضای خود و خواسته ی خود را از طراح عنوان کند و نظرات و سلایقش را بیان کند.

• ارسال اتود اولیه

در این مرحله طراح یا طراحان ایده و یا اتود اولیه ی خود را براساس دریافتی هایی که از کارفرما داشتند شامل ابعاد و نظرات و سلایق کارفرما، طرح اولیه را ارائه می دهند.

• تبادل نظر

طراحی داخلی آنلاین به مرحله ی تبادل نظر بین طراح و کارفرما رسیده است. در این مرحله طرفین نظرات و ایده ها و سلایق خود را بیان می کنند تا به یک وجه اشتراک دست پیدا کنند.

• ارسال طرح نهایی

اکنون دیگر طرفین به یک توافق نظر رسیده و طراح براساس ایده ها و سلایق مطرح شده، طرح نهایی را انجام و برای تأیید نهایی برای کارفرما ارسال می کند.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

• تأیید یا عدم تأیید کارفرما

طرح نهایی در این مرحله به دست کارفرما رسیده و وی باید نظر نهایی خود را در خصوص طرح ارسالی عنوان کند در صورتی که طرح و ایده مورد تأیید وی بود، وارد مرحله ی بعدی می شوند و در غیر این صورت به مرحله ی تبادل نظر برگشته و مجدداً در مورد طرح نهایی بحث و تبادل نظر انجام می گردد.

• رندر گرفتن

طراحی داخلی آنلاین در آخرین مرحله خود قرار دارد. رندر گرفتن که همان دریافت خروجی طرح سه بعدی از نرم افزار مورد نظر ماست. پس از این مرحله وارد بخش اجرا می شویم.

• اجرا

در این مرحله دیگر طراحی داخلی آنلاین تمام شده و کارفرما تمایل دارد هرچه سریع تر مرحله ی اجرا آغاز گردد. در این جا اگر امکان حضور طراح شرکت در مکان پروژه وجود داشته باشد مانند انجام پروژه به صورت سنتی، با نظارت و مدیریت حضوری طراح کار انجام می گردد. اما زمانی ممکن است طراح مورد نظر ما از نظر منطقه ای بسیار دورتر از ما قرار داشته باشد مثلاً در خارج از کشور باشد که در این حالت همواره به صورت آنلاین پروژه را مدیریت کرده و در همه ی بخش ها و مراحل اجرا آماده به خدمت و آماده ی ارائه ی هرگونه مشاوره و یا احیاناً تغییراتی در طراحی می باشد.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین چه مراحلی دارد؟

طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین مانند طراحی داخلی آنلاین مراحلی دارد که تقریباً مراحل آن بسیار شیبه به مراحل گفته شده می باشد. اما در طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین زمانی ممکن است شما تمایلی به تغییرات ساختاری فضای مورد نظر مانند منزلتان را نداشته باشید و تنها نیاز به طراحی و مشاوره در زمینه دکوراسیون منزل داشته باشید. این مدل پروژه برخلاف ظاهر ساده و بی دردسر آن ممکن است برای افرادی که مشغله ی زیادی دارند و زمانی برای گشت و گذار در بازار و پیدا کردن جنس مورد نظرشان را ندارند سخت باشد. البته جای هیچ نگرانی نیست. در این مرحله نیز می توانید روی کمک و همراهی مشاوره ی طراح خود حساب کنید.
طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین می تواند به شما کمک کند که هم دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید و هم در زمان تغییر به شما می تواند پیشنهاداتی جهت خرید وسایل دکوراتیو منزلتان ارائه دهد. پس اگر حتی قصد تغییر دکوراسیون اتاق خواب خود را دارید نگران نباشید و فکر نکنید که نیازی به مشورت طراحان ندارید. به راحتی با ارسال یک تصویر از اتاق خواب خود و ارائه نظرات و سلایق خود به طراح می تواند یک طراحی ایده آل برای اتاق خواب زیبای خود داشته باشید. این نکته را در نظر داشته باشید که هرچه خواسته ی شما و فضای شما بیشتر و بزرگ تر باشد، پروژه گسترده تر خواهد شد.
هیرکانا سازه دارنده تیم جوان، خلاق، با تجربه و متخصص آماده ارائه هرگونه مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی برای شما مشتریان گرامی می باشد. برای دیدن
نمونه کارهای ما اینجا کلیک کنید.

 

آیا طراحی داخلی آنلاین به صرفه است؟

طراحی داخلی آنلاین یا طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین باتوجه به تعریف و مراحلی که ذکر شد پُر واضح است که بسیار مقرون به صرفه تر از طراحی داخلی حضوری می باشد. این مدل طراحی مزایای بسیاری دارد و مسلماً تا الآن شما متوجه مزایای آن شده اید. اما برای آن دسته از افراد که هنوز در مورد طراحی داخلی آنلاین مردد هستند مزایای آن را برایشان آورده ایم تا با خیالی آسوده پروزه ی خود را به دست طراحان آنلاین بسپارند. از جمله مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

◘ صرفه جویی در زمان

طراحی داخلی آنلاین به شما کمک می کند زمان خود را مدیریت کرده و در زمان صرفه جویی کنید چرا که دیگر نیازی به تنظیم زمان خود و تعیین وقت مناسب برای رفتن به دفتر طراح ندارید. مابین کارهای روزمره خود مانند زمانی که مشغول پیاده روی هستید می توانید از مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی استفاده کنید و همزمان دو کار را انجام داده اید. هم پیاده روی کردید و هم طراحی داخلی آنلاین خود را انتخاب کرده اید.

◘ هزینه کمتر

برای طراحی داخلی یا طراحی دکوراسیون منزل شما نیاز به دریافت مشاوره از چند طراح دارید و این مستلزم صرف هزینه برای وقت مشاوره از شرکت های مورد نظرتان است. اما در طراحی داخلی آنلاین یا طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین شما این هزینه های را حذف کرده و تنها با چند تماس تلفنی یا حتی ساده تر از آن با ارسال پیام از طریق پیام رسان های فضای مجازی می توانید از مشاوره چندین طراح بهره مند گردید تا طراح خود را انتخاب کنید.

◘ تنوع بیشتر

در طراحی سنتی و به صورت حضوری شما در دیدن تعداد طرح ها محدود هستید و تنها چند طرح را طراح می تواند به شما نشان دهد. ولی در طراحی داخلی آنلاین به دلیل تجربه ی کاری بیشتر طراح، در بازه زمانی کمتر تعداد طرح های بیشتری را می تواند برای شما آماده کند و تنوع طرح بیشتر شده و طبیعتاً قدرت انتخاب شما نیز بیشتر می شود.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

◘ امکان انتخاب از بین چندین طراح

زمانی که می خواهید طراحی داخلی منزلتان را به دست طراح بسپارید اگر بخواهید به صورت سنتی و حضوری عمل کنید تنها چند گزینه دارید و آن هم بسته به شهر محل سکونتتان دارد. هر چقدر شهر بزرگ تر باشد تعداد طراحان بیشتر و هرچه کمتر تعداد طراح نیز کمتر است. اما اگر می خواهید از بین چندین طراح به نام کشور و یا حتی جهان طراح خود را انتخاب کنید باید با روش طراحی داخلی آنلاین پیش بروید و یک طراح مناسب برای پروژه ی خود برگزینید.

◘ دسترسی سریع تر و راحت تر به طراح

مزیت دیگر طراحی داخلی آنلاین یا طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین این است که دیگر مانند زمانی که شما به صورت حضوری باید سراغ طراح می رفتید و زمان خودتان و زمان او باید باهم هماهنگ می شد و برایش وقت زیاد می گذاشتید نیست. هر زمان که احساس کردید به مشورت طراح خود احتیاج دارید یا بخشی را می خواهید تغییر دهید، خیلی راحت و با ارسال یک پیام می توانید نظر و خواسته خود را در غالب وویس یا صدا برایش بفرستید و طراح نیز در اسرع وقت پاسخ شما را خواهد داد.

◘ عدم نیاز به گرفتن وقت قبلی برای مشاور

طراحی داخلی آنلاین به شما کمک می کند تا بدون واسطه و بدون تماس با منشی و تعیین وقت قبلی و فقط با یک پیام یا تماس با خود طراح، موضوع را مطرح و ارتباط بی واسطه را برقرار کنید. در این حالت اگر طراح در منزل یا در حال گذراندن اوقات فراغت مثل پیاده روی نیز باشد می تواند با شما صحبت کند و مشورت دهد. این در حالیست که هنگام طراحی داخلی به صورت حضوری باید ابتدا از منشی شرکت وقت گرفته و احتمالاً در زمان مقرر داخل شرکت معطل شده تا بتوانید با طراح صحبت کنید. در طراحی داخلی آنلاین تمام این مراحل حذف و ارتباط مستقیم با طراح برقرار می گردد.

◘ صرفه جویی در هزینه رفت و آمد

امروزه به دلیل وسعت شهرها و بالا رفتن نرخ تورم، هزینه رفت و آمد نیز افزایش پیدا کرده است. شما اگر بخواهید به یک شرکت طراحی داخلی آن هم فقط در داخل شهر خود مراجعه کنید باید متحمل هزینه های زیادی بابت رفت و آمد به محل شرکت و به محل پروژه شوید. حال اگر طراح شما در شهر یا کشور دیگری باشد هزینه های رفت و آمد سر به فلک می گذارد. اما در طراحی داخلی آنلاین این امکان برای شما فراهم شده تا هزینه ی رفت و آمدها را حذف کرده و تنها بابت اینترنت خود هزینه صرف کنید که قاعدتاً بسیار مقرون به صرفه تر است.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

◘ ارتباطات سریع تر

در هنگام اجرای پروژه زمانی می رسد که شما نیاز به مشورت و بررسی مجدد و یا حتی یک سوال دارید از طراح خود دارید. اگر به صورت حضوری اقدام به انتخاب طراح کرده باشید که خوب همان طور که گفته شد باید اول از منشی وقت گرفته سپس زمان رفت و آمد و .... انجام شود. اما اگر طراحی داخلی آنلاین را انتخاب کرده باشید خیلی راحت با یک تماس می توانید پرسش خود را مطرح کرده و در عرض چند دقیقه به نتیجه مطلوب برسید. اینترنت امکان ارتباطات را بسیار سریع تر فراهم کرده است.

◘ امکان دریافت مشورت از چند طراح به طور همزمان

شما طراحی داخلی منزل خود را به صورت سنتی و معمول به یک طراح سپردید هنگام برخورد با یک مشکل فقط می توانید انتظار یک سری تعداد طرح های محدود از جانب یک طراح را داشته باشید یا نهایتاً چند طراح به نام شهر که آن هم مستلزم هزینه ی بیشتر می باشد. اما اگر طراحی داخلی آنلاین را انتخاب کردید، در هنگام مواجهه با مشکلی در اجرا یا حتی همان طرح های ابتدایی می توانید با مشورت از چندین طراح در شهرهای مختلف و یا حتی کشورهای دیگر بهترین و ایده آل ترین راه حل را برای رفع مشکل خود پیدا کنید.

◘ عدم محدودیت مکانی

فرض کنید شما در شهر گرگان هستید و منزلی را در مشهد خریداری کردید و طراحی شما نیز در تهران سکونت دارد. آیا برای طراحی داخلی آن باید هربار به صورت فیزیکی به همراه طراح در محل پروژه حضور داشته باشید و هزینه های هنگفت رفت و آمد خود و طراح که بر عهده ی شماست را متحمل شوید؟ خیر. با انتخاب گزینه طراحی داخلی آنلاین یا طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین به راحتی از شهر خود می توانید ابتدا طرح ها و ایده ها را مطرح کرده و به یک طرح نهایی دست پیدا کنید سپس تنها با حضور خود در مکان پروژه می توانید با مشورت و راهنمایی آنلاین طراح، ایده و طرح مورد پسندتان را اجرا کنید.

◘ تجربه بیشتر

طراحانی که به صورت سنتی و حضوری کار طراحی انجام می دهند طبیعتاً تعداد کارها و پروژه های دریافتی آن ها محدود است. اما طراحانی که مشاوره آنلاین دکوراسیون داخلی ارائه می دهند به دلیل گستردگی و تعداد بیشتر پروژه های دریافتی، تجربه ی بیشتری نسبت به مورد قبل دارند. در نتیجه خلاقیت بیشتری نیز دارند.

◘ خدمات دهی بیشتر

طراحی داخلی آنلاین به دلیل این که در بستر اینترنت انجام می گردد و طراح با حضور در منزل یا محل کار خود به راحتی می تواند با لب تاپ یا حتی موبایل کار خود را انجام دهد، این امکان را به طراح می دهد که بتواند خدمات بیشتری را به شما مشتریان گرامی ارائه دهد.

◘ نتیجه گیری سریع تر

سفارش آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی می تواند به شما کمک کند که طرح ها و ایده ها را زودتر از هر زمان دیگری دریافت کنید و در نهایت بتوانید خیلی سریع تر و زودتر از سفارش حضوری نتیجه گیری کنید و پروژه را به مرحله ی اجرا برسانید.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

◘ بدون نیاز به حضور در مکان شرکت

در طراحی داخلی سنتی همان طور که گفتیم شما باید برای ثبت سفارش خود و دریافت مشاوره حتماً به محل شرکت رفته و به صورت حضوری با طراح یا طراحان صحبت کنید. اما زمانی شما طراحی را انتخاب می کنید که از قضا در زمان مورد نظر شما در شهر یا کشور شما حضور ندارد پس باید منتظر برگشت وی باشید و کلی از برنامه های خود عقب بمانید؟ خیر. طراح داخلی آنلاین در هر زمان و مکانی آماده ارائه مشورت و ایده و طرح های خلاقانه به شما می باشد. بدون این که نیاز باشد شما حتی یک بار به محل شرکت او رفته باشید.

◘ سرعت انجام عملیات بیشتر

در قسمت های قبل گفتیم ولی در این بخش نیز برای تأکید بیشتر می گوییم که بده بستان در طراحی داخلی آنلاین بسیار سریع تر و در نتیجه سرعت انجام عملیات بیشتر می باشد. شما نیازی به حضور طراح در محل پروژه ندارید و به صورت آنلاین می توانید مسئله خود را مطرح کنید و حتی بسیاری از خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام دهید. پس در نتیجه سرعت افزایش پیدا کرده و پروژه زودتر از زمانی که فکر می کنید آماده می شود.

◘ قیمت مناسب تر

به دلیل گستردگی و افزایش کسب و کارهای اینترنتی ازجمله طراحی داخلی آنلاین و یا طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین، به قول معروف دست زیاد شده است. به همین علت طراحان برای جذب بیشتر مشتری قیمت خود را کاهش داده و در نتیجه نرخ طراحی آنلاین نسبت به طراحی حضوری بسیار پایین تر و کمتر می شود.

 

سفارش آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی چگونه است؟

طراحی دکوراسیون داخلی آنلاین زمانی آغاز می گردد که شما ثبت سفارش کرده باشید. یعنی در سایت یا صفحه ی شرکت مورد نظر خود، سفارش آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود را به ثبت برسانید تا طراحان بتوانند به سرعت پاسخگوی شما باشند. هیرکانا سازه طراحی آنلاین دکوراسیون داخلی منزل شما را در سریع ترین و با کم هزینه ترین حالت ممکن و البته با در نظر گرفتن اصول معماری و زیباشناسی انجام می دهد. شما می توانید نمونه کارهای شرکت هیرکانا سازه را از اینجا مشاهده نمایید.

 

چگونه بصورت اینترنتی سفارش طراحی داخلی خانه بدهیم؟

 

جمع بندی

سفارش آنلاین طراحی دکوراسیون داخلی با توجه به افزایش کسب و کارهای اینترنتی، رونق پیدا کرده و طرفداران خود را دارد. بسیاری از افراد به دلیل مشغله ی کاری زیاد زمانی را برای رفت و آمد و گشتن در شهر یا شهرهای مختلف برای انتخاب طراح و یا وسایل دکوراتیو منزل خود، ندارد. طراحی داخلی آنلاین به شما کمک می کند تا همزمان بتوانید هم به کارتان مشغول شوید و هم پروژه ی خود را طراحی کنید.

پاسخ دهید