نکات ضروری هنگام اسباب کشی با خاور و نیسان

نکات ضروری هنگام اسباب کشی با خاور و نیسان
تاریخ : ۱۴۰۳-۰۵-۱۰

نکات ضروری هنگام اسباب کشی با خاور و نیسان

نکات ضروری هنگام اسباب کشی با خاور و نیسان

لیست قیمت باربری اسلامشهر

  در لینک روبرو  https://list-autobar.ir است که از اتحادیه باربری گزارش گردیده است .

 

شرکت باربری اسلامشهر با ارائه لیست قیمت باربری در تهران و همچنین کلیه نرخ های جابجایی را به‌نحو احسن و با قیمت مناسب برای شما عزیزان انجام دهد. شرکت باربریاسلامشهر با ارائه خدمات و لیست قیمت باربری تهران است در خدمت شما عزیزان است. تا بتوانیم جابجایی را با قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه در هر منطقه از تهران انجام دهید. قیمت خاور مسقف مخصوص حمل اثاثیه منزل در حدود 1500 الی 1800 هزار تومان محاسبه می‌گردد.

 

این قیمت به‌ صورت سه ساعت محاسبه می‌کنند تا از روی رضایت هر ساعت اضافه در حدود 300  هزار تومان و قیمت اولیه کامیون اضافه می‌گردد. از قرار قیمت کارگر برای طبقات پایین از حدود 150  هزار تومان آغاز شده و در طبقات بالاتر قیمت بستگی به طبقه افزایش می‌یابد.

 

شرکت باربری اسلامشهر بار با ارائه لیست قیمت حمل‌ونقل باربری در پایتخت درصدد رفع نیازهای شما پایین‌ترین نرخ ممکن در قیمت‌های حمل بار را از تهران به کلیه مواد را برای شما عزیزان در نظر گرفته‌است.  اگر قصد حمل‌ونقل و جابجایی از هم یکی از قسمت‌های جنوب به شهرستان را نیز دارید. می‌توانید با شماره تماس شرکت باربری تماس بگیرید. قیمت مورد نظر خود برای حمل بار از هر یک از مناطق و استان‌های کشور عزیزمان ایران انجام دهید.

 

 

مواردی که باید در این مورد به آن دقت نمایید به شرح ذیل می باشد :.

 

    مقدار فضای خالی در خودرو باعث می شود وسایل به یکدیگر برخورد کنند و آسیب ببینند.

    در بعضی مواقع خودروهای بزرگ با ممنوعیت تررد مواجه هستند.

    توجه داشته باشید که هزینه خودروهای باری با یکدیگر متفاوت می باشد.

    انتخاب خودروی بزرگ در بعضی مواقع باعث می شود نتوانید در کوچه ها به راحتی عبور کنید و ممکن است مسافت طولانی وسایل خود را به سختی حمل نمایید. و خستگی کارگران موجب می شود آسیب به وسایل وارد شود.

 

 

 کرایه خاور برای اسباب کشی بهترین گزینه برای اسباب کشی سریع است

در واقع خاورها همان کامیونت های مسقف هستند که برای جابجایی و حمل اثاثیه منزل استفاده می شوند. استفاده از خاور برای اسباب کشی از موارد پردرخواست است. زیرا کرایه خاور برای اسباب کشی دارای ظرفیت ایده آلی است که همه وسایل بدون اینکه به آنها فشار وارد شود حمل می شوند. همچنین خاور اسباب کشی مسقف است و بهترین گزینه برای مسافت های طولانی است. البته قیمت خاور اسباب کشی نسبت به بقیه وسایل اندکی بیشتر است که کاملا طبیعی است.

مزایای استفاده از خاور اسباب کشی چیست؟

    این وسایل به راحتی در کلیه ساعات روز تردد می کنند و به راحتی از بین گذرگاههای شهری عبور می کنند و مشکل ارتفاع ندارند.

    ظرفیت بالای خاور اسباب کشی موجب می شود که همه وسایل یکباره جابجا شوند و سرعت اسباب کشی با خاور بیشتر می شود.

    سیستم تعلیق این وسایل بالاست به همین دلیل در هنگام عبور از چاله ها وسرعت گیر ها کمترین آسیبی به وسایل وارد نمی شود.

    خاور اثاث کشی دارای تمام تجهیزات مانند ضربه گیرها و پتو می باشد که در بین وسایل قرار می گیرد تا کمترین آسیبی به بار وارد نشود.

    قیمت خاور اسباب کشی نسبت به مزایای بالای آن منطقی است. به طور قیمت کرایه خاور برای اسباب کشی بر اساس مسافت تعیین می شود. مسافت های کوتاه کرایه خاور اسباب کشی کمتر شده و به ازای ساعات بیشتر مبالغ ثابتی بر هزینه خاور اثاث کشی اضافه می شود.

 

اسباب کشی آسان چگونه امکان پذیر است؟

 

همان‌طور که می دانید اسباب کشی با خاور و حمل اثاثیه منزل چالش های مختص به خود را دارد. اما اگر با برنامه ریزی درست و چک لیست کارهای اسباب کشی پیش بروید قطعا اسباب کشی ارزان و آسان را تجربه خواهید کرد.

  • اقدامات لازم قبل از حمل اثاثیه منزل

 

در ابتدا باید تمام وسایل را بسته بندی کنید و با استفاده از لیبل محتویات هر جعبه مشخص شود. تمام این اقدامات قبل از حمل اثاثیه منزل انجام می شود. کلیه این خدمات را می توانید به شرکت اسباب کشی آنلاین بسپارید به ترتیبی که خودشان بسته بندی کنند، و وانت بار پرند جابجا می کنند و در نهایت وسایل را به طور سالم از بسته بندی خارج کنند. البته به اقدامات قبل از اثاث کشی موارد بیشتری نیز می توان اضافه کرد نظیر هماهنگی با مدیر ساختمان و … ولیکن به طور کلی به شما پیشنهاد می کند اقدامات قبل از اسباب کشی را از یک ماه قبل برنامه ریزی نمایید.

 

باید همه چیز برنامه ریزی شده باشد. قبل از هرچیزی باید شرکت اسباب کشی منزل مطمئن تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید. حتی باید توافقات لازم را بر هزینه اسباب کشی منزل را نیز انجام داده باشید.

  • اقدامات روز اثاث کشی منزل

 

در روز اسباب کشی نظارت بر کار کارگران و نحوه چیدمان وسایل و هماهنگی مبدا و مقصد از اهمیت زیادی برخوردار است. در روز موعد باید بر تمام اقدامات نظارت کامل داشته باشید. نحوه چیدمان کارتن ها و وسایل داخل کامیون اسباب‌کشی و در نهایت چیدمان کارتن های وسایل داخل اتاق ها از آسیب به وسایل جلوگیری کرده و می تواند زحمت شما را در روزهای بعد از اسباب کشی کمتر کند.

  • اقدامات پس از حمل اثاث منزل

 

پس از انتقال کلیه بارها به منزل جدید در واقع شما کارتان با شرکت حمل اثاثیه منزل به پایان رسیده است. البته اگر بخواهید می توانید از متخصصین اسباب کشی برای چیدمان نیز کمک بگیرید تا کارها برایتان راحت تر انجام شود.

 به طور مثال برای نصب لوستر، نصب درب بخچال ساید، اسمبل کردن تخت خواب و میز نهار خوری می توانید به صورت توافقی از کارگران کمک بگیرید.

 البته توصیه  به شما در این مرحله کمک گرفتن از متخصصین است، ممکن از است یک متخصص آچار فرانسه بتواند همه این کارها را برای شما انجام دهد.

بهترین شرکت اثاث کشی منزل چه ویژگی هایی دارد؟

 

بهترین شرکت اسباب کشی برای رسیدن به این لقب باید دارای رزومه قوی در این زمینه باشد و بتواند رضایت حداکثری مشتریان خود را جذب کند. بهترین شرکت حمل اثاثیه منزل باید در حالت کلی شرایط زیر را دارا باشد:

 

    باید اطلاعات صحیح، صادقانه و مشتری مدارانه ای از جهت تعداد کارگر اسباب کشی مورد نیاز و نوع وسیله نقلیه بر اساس حجم بار در اختیار مشتری قرار دهد.

    در صورت نیاز برای تضمین سلامت کالاها باید بستن صحیح و اصولی توسط پرسنل جابجایی اثاث انجام شود.

    حضور به موقع در محل جهت ارائه خدمات جابجایی اثاثیه منزل

    مهارت کافی در چیدمان صحیح برای جلوگیری از آسیب به لوازم

    داشتن بیمه اسباب کشی یک مزیت ویژه برای بهترین شرکت اسباب کشی محسوب می شود.

    در بهترین شرکت های اثاث کشی خبری از گرفتن انعام زوری و در معذورات قراردادن مشتریان نیست.

    نحوه پوشش و رفتار کارگران در بهترین شرکت های جابجایی بسیار مهم است.

    کامیون اسباب کشی می بایست تمیز و مرتب بوده و مخصوص همین کار باشد.

    خدمات پشتیبانی آنلاین در طول مدت اسباب کشی

 

 

باید ها و نبایدهای باربری در قیمت اشیاء و بیمه کردن آنها

 

یکی از مزایای مهم استفاده از خدمات باربری شرکت‌های مجوز دار، بیمه کردن لوازم و کالاهای مختلف است. شما با پرداخت مبلغی ناچیز می‌توانید اشیاء قیمتی خود را بیمه کنید تا در صورت بروز هرگونه آسیب، خسارت لازم را از بیمه دریافت کنید.

 

مبلغ پرداختی بابت بیمه با توجه به ارزش کالای شما مشخص می‌شود. هر چه کالا با ارزش‌تر باشد قطعا باید هزینه بیشتری برای بیمه‌کردن بپردازید. فقط توجه داشته باشید حین تماس با کارشناس حتما قیمتی بودن کالا را به آنها یادآوری کنیدلازم به ذکر است که باربری رباط کریم نیز جزو مناطق پوشش دهی ما است .

 

نکته‌ ی دیگری که در باید ها و نبایدهای باربری باید به آن توجه کرد، وجود عدم قراردادن اشیاء قیمتی مانند طلا، جواهرات، پول نقد و اسناد در کارتن‌های بسته‌بندی دیگر وسایل است. در این شرایط شرکت باربری هیچ مسئولیتی در قبال اشیاء باارزش شما نخواهد داشت.