گروه سروین بهترین مجری برای طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی در تهران

اجرای ساختمان
گروه سروین بهترین مجری برای طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی در تهران

گروه مهندسی سروین از سال ۱۳۷۶ فعالیت خود را در زمینه طراحی، ساخت و مدیریت اجرا در شهر تهران آغاز نمود. از همان ابتدا ساخت سازه‌های مستحکم و رعایت اصول ایمنی و همچنین بهینه‌سازی در مصرف انرژی سرلوحه این گروه بوده است.

در طی سه دهه فعالیت مستمر، گروه سروین توانسته است بیش از 2000 واحد مسکونی، اداری و تجاری را طراحی و اجرا نماید. پروژه‌های این گروه عمدتا در مناطق 1 تا 5 شهر تهران ساخته شده است، البته در برخی از شهرهای شمالی و همچنین کرج نیز پروژه‌هایی به همت این گروه به نتیجه رسیده‌اند.

گروه ساخت، طراحی و اجرا سروین افتخار دارد که در طول 30 سال خدمت خستگی ناپذیر با مدیریت مهندس رضا جولانی و محمود جولانی، برای بیش از 2500 نفر کارآفرینی نماید.

مهندس رضا جولانی و محمود جولانی، از فارغ التحصیلان دانشگاه‌های تهران هستند که مدیریت گروه سروین را برعهده دارند، هدف مجموعه اجرا باکیفیت‌ترین سازه‌ها در میهنمان ایران است.
گروه سروین از اواخر دهه ۸۰ با توجه به شرایط اقتصادی و کاهش قدرت خرید عمومی، به ساخت و تجهیز مجتمع‌های مسکونی با تعداد واحد بالا با متراژ معقول اقدام نمود، در این مجتمع‌های مسکونی تامین پارکینگ مناسب، طراحی تاسیسات حرفه‌ای و همچنین سیستم مدیریت انرژی بهینه از مهم‌ترین اهداف گروه سروین بود.
گروه سروین در طراحی و ساخت پروژه‌های اداری دقت بسیاری در انتخاب موقعیت مکانی نموده‌است. در طی این بیش از 100 واحد اداری و تجاری به دست این مجموعه ساخته شده است.
هدف این گروه مهندسی ساخت پروژه‌های مسکونی، اداری و تجاری با جدیدترین روش‌ها و تکنولوژی‌های روز در حوزه معماری، سازه، تاسیسات برقی و مکانیکی، طراحی نما با هویت ایرانی و بهره‌گیری از دانش روز دنیا بوده است.

تیم فنی و مهندسی سروین متشکل از بهترین متخصصان و کارشناسان حوزه عمران و شهرسازی هستند، هدف این تیم طراحی و ساخت پروژه‌های ساختمانی با بالاترین کیفیت و بهترین مصالح است.

در ادامه برخی از پروژه‌های این گروه را خدمت شما معرفی میکنیم، شما میتوانید جهت بازدید از تمامی پروژه‌های این گروه و همچنین اطلاع از پروژه‌های در حال ساخت، به وبسایت گروه سروین مراجعه نمایید.

پروژه جردن:

پروژه لوکس اداری جردن واقع در منطقه ۳ شهرداری تهران، در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۴۵۰۰ مترمربع ساخته شده است.

این پروژه، ۱۳ طبقه ( ۷ طبقه روی همکف و ۵ طبقه زیرزمین) شامل ۷ واحد اداری فلت و ۶۴ عدد پارکینگ می باشد؛ نما به صورت کرتین وال اجرا شده است؛ نما و لابی های این پروژه از سنگ های بسیار خاص خارجی استفاده شده است از امکانات این پروژه می توان به تهویه مطبوع، لابی همراه با ورودی بسیار شیک و لاکچری، پارکینگ، انباری، سالن اجتماعات، دو لاین آسانسور اشاره کرد.

پروژه ولنجک گلستان:

پروژه ولنجک-گلستان واقع در منطقه ۱ شهرداری تهران، در زمینی به مساحت ۲۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۰۰۰ مترمربع ساخته شده است.

این پروژه، در ۷ طبقه (۴ طبقه روی همکف و ۲ طبقه زیرزمین) شامل ۴ واحد مسکونی و ۵ عدد پارکینگ می باشد؛ از امکانات این مجتمع می توان به تهویه مطبوع، پارکینگ، لابی، استخر، سونا، جکوزی و موتورخانه مرکزی اشاره کرد.

پروژه ولنجگ گلستان گروه ساختمانی سروین

پروژه فردوس:

پروژه فردوس واقع در منطقه ۵ شهرداری تهران، در زمینی به مساحت ۵۱۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شده است.

این پروژه، در ۹ طبقه (۵ طبقه روی همکف و ۳ طبقه زیرزمین) شامل ۱۹ واحد مسکونی، ۲ واحد تجاری و ۳۱ عدد پارکینگ می باشد؛ از امکانات این مجتمع می توان به تهویه مطبوع، پارکینگ، دو واحد تجاری در همکف با ورودی مستقل و لابی اشاره کرد.

پروژه فردوس گروه سروین

پروژه زعفرانیه بهزادی:

پروژه فرمانیه واقع در منطقه یک شهرداری تهران، در زمینی به مساحت ۲۵۰ مترمربع با زیربنای ۳۲۰۰ مترمربع ساخته شده است.

این پروژه، در ۱۲ طبقه ( ۶ طبقه روی همکف و ۵ طبقه زیرزمین) شامل ۱۵ واحد مسکونی، یک واحد اداری و یک واحد تجاری در همکف و ۲۵ عدد پارکینگ می باشد؛ از امکانات این مجتمع می توان به تهویه مطبوع، پارکینگ، لابی، یک واحد تجاری در همکف با ورودی مستقل که در حال حاضر یکی از شعبات بانک سامان می باشد، اشاره کرد.

 

جهت ارتباط با این شرکت ساختمانی معتبر میتوانید به وبسایت آنها به آدرس https://sarvingroup.com مراجعه و یا با شماره 09128585747 تماس حاصل فرمایید.

 

پاسخ دهید