مزایا و معایب وایت برد های شیشه ای

مزایا و معایب وایت برد های شیشه ای

طراحی داخلی و دکوراسیون
مزایا و معایب وایت برد های شیشه ای

به نصب وایت برد های شیشه ای در دفتر کار خود فکر می کنید؟ موارد زیادی وجود دارد که باید از قبل در نظر داشته باشد.

قبل از افزودن هر چیزی به دفتر کار خود، باید مطمئن شوید که این محصول برای شما مناسب است یا خیر.

ممکن است بپرسید چگونه باید این کار را انجام دهید؟ پیشنهاد می‌کنیم مزایا و معایب وجود وایت برد های شیشه ای در دفتر کار خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با فضای شما متناسب خواهد بود.

ما در این پست سعی داریم که به شما کمک کنیم بفهمید که آیا وایت برد شیشه ای واقعا برای شما مناسب هست یا نه.

مزیت 1: وایت برد های شیشه ای و ظاهرشان

یکی از مزیت های اصلی افزودن وایت برد های شیشه ای به فضای اداری شما ظاهر آنهاست. وایت برد های شیشه ای شیک به نظر می رسند و فاقد قاب ضخیم و حجیم وایت بردهای اداری سنتی هستند.

این طراحی بدون قاب قطعا حس مدرن تری نسبت به سایر جایگزین ها به وایت برد های شیشه ای می دهد.

نه تنها این، بلکه شما می توانید از بین دو نوع پوشش هم انتخاب کنید: براق یا مات. این بدان معنی است که وایت برد شیشه ای شما می تواند ظاهری را داشته باشد که مناسب دفتر کار شما باشد.

مزیت 2: وایت برد های شیشه ای و نگهداری

یکی دیگر از مزایای نصب وایت برد های شیشه ای این است که نگهداری نسبتا آسانی دارند.

اول از همه، تمیز کردن وایت برد های شیشه ای بسیار آسان است. آنها برخلاف وایت بردهای سنتی دارای سطح بسیار غیر متخلخل هستند، به این معنی که به راحتی کدر نمی شوند. در وایت بردهای سنتی علائم نوشته شده روی تخته به طور کامل پاک نمی شوند.

با این حال، شایان ذکر است که با اینکه وایت برد های شیشه ای مستعد ایجاد لکه نیستند، توصیه می‌شود که نوشته ها را برای مدت طولانی روی آن‌ها قرار ندهید زیرا ممکن است باعث ماندگار شدن لکه ها شود.

عیب 1: وایت برد های شیشه ای و هزینه

وایت برد های شیشه ای گران هستند. به همین سادگی!

اگرچه ممکن است بیشتر از وایت بردهای سنتی دوام بیاورند، اما خرید نسبتا پرهزینه‌ای هستند. علاوه بر این، باید ترتیبی دهید که یک نصاب وارد محیط کار شود و بردها را در دفتر شما نصب کند.

اگر بخواهید خودتان نسبت به نصب وایت برد های شیشه ای اقدام کنید، ممکن است در انجام این کار مرتکب اشتباهاتی شوید. وایت بردهای شیشه ای باید روی دیوار نصب شوند و ممکن است این کار برای افرادی که با این فرآیند آشنا نیستند دشوار باشد.

عیب 2: وایت برد های شیشه ای و رنگ

یکی دیگر از نکات منفی وایت برد های شیشه ای این است که ظاهر آنها محدود است.

وایت برد های شیشه ای به طور سنتی شفاف هستند، اما می توان وایت برد های شیشه ای رنگی تهیه کرد یا یک وایت برد شیشه ای معمولی را رنگ کرد. رنگ آمیزی یک وایت برد شیشه ای امری محبوب است، اما اگر توسط یک حرفه ای انجام نشود ممکن است نتیجه کار بد به نظر برسد.

این بدان معنی است که اگر می خواهید در شیشه های خود تنوع داشته باشید، دستیابی به آن دشوار است.

همچنین انعکاس شیشه می تواند کیفیت نوشتن را در حین استفاده کاهش دهد و گرفتن عکس از هر چیزی که در آن روز روی آن کار کرده اید دشوار باشد.

بنابراین، اکنون که برخی از مزایا و معایب وایت برد های شیشه ای را مطالعه کرده‌اید، شاید علاقه‌مند به خرید این محصول شده باشید. جهت خرید وایت بردهای شیشه ای میتوانید از محصولات شرکت ای تک برد واقع در تهران دیدن کنید.

پاسخ دهید