سقف متحرک پارکینگ و مزایای آن

سقف متحرک پارکینگ و مزایای آن

فضاسازی
سقف متحرک پارکینگ و مزایای آن

در بسیاری از انبارها و تاسیسات تولیدی نیاز به حفاظت از فضاهای باز یا حصارکشی شده از بارندگی یا سایر خطرات وجود دارد. در هنگام تحویل مواد فله توسط کامیون کمپرسی، تخلیه با جابجایی قسمت‌های سایبان انجام می‌شود و پس از تکمیل، مقاطع جمع می‌شوند تا از بارندگی محافظت شود.
در بسیاری از منازل نیز برای محافظت از خودرو و جلوگیری از آفتاب سوختگی و یا برف و باران نصب سقف متحرک پارچه ای هوبر کاربرد دارد. همراه ما باشید؛ زیرا این مطلب توضیح سقف متحرک پارکینگ و مزایای آن است.

سقف متحرک پارکینگ

پارکینگ‌هایی که در محوطه روباز واقع شده اند نیاز به یک سایه بان یا محافظ دارند. سقف متحرک پارکینگ باید بتواند ضمن مراقبت از خودورها و به وجود آوردن امنیت نسبی برای آن‌ها با ارتفاع مناسب و کیفیت استاندارد نقش خود را به خوبی انجام دهد.
همچنین به جای این که سازه‌های سنگین و پر هزینه برای پارکینگ ایجاد کنید به ساختن انواع متحرک سقف پارکینگ که سبک و بهینه‌‌تر هستند فکر کنید. ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری ‌‌ترجیح می‌دهند از ساختن پارکینگ صرف نظر کنند و به جای آن انواع متحرکی بسازند تا ماشین‌ها در سایه آن در امنیت از باران و نور خورشید قرار بگیرند.

با نصب این سایبان متحرک که موقتی هستند می‌توانید خودرو خود را از تابش خورشید، باران، صدمات مختلف و حتی فضولات پرنده‌ها محافظت کنید. سبکی فوق العاده و در عین حال مقاومت زیاد آن‌ها باعث شده تا انواع محبوب سقف برای پارکینگ باشند.

انواع سقف پارکینگ

سقف متحرک برای پارکینگ در انواع مختلفی تولید می‌شود. انواع شیشه‌ای، پلی‌کربنات و آلومینیومی مهم‌ترین آن‌ها هستند. سازه‌های فلزی و آلومینیومی مقاوم‌تر و سبک‌تر هستند. انواع شیشه‌ای نیز با ظاهر شفاف و زیبای خود مورد تقاضا هستند؛ اما شاید مقاومت بالایی نداشته باشند.
برای سقف متحرک پارچه‌ای بهتر است قبل از خرید تحقیقاتی داشته باشید؛ زیرا به اندازه نمونه‎های دیگر مقاوم نیستند. البته شما می‌توانید پایه‌های آن را از جنس فلزی تهیه کنید. سایه‌بان‌های پارچه‌ای را از مواد باکیفیت و ضدآب تهیه کنید تا مدت دوام و ماندگاری آن‌ها را بالاتر ببرید.

مزایای نصب سقف متحرک برای پارکینگ

سقف‌های ایمن برای پارکینگ‌های روباز الزامی ‌هستند. در محوطه‌های دانشگاهی یا اداری این نوع از سقف‌ها به چشم می‌خورند. اگر به دنبال سایه بان یا سقفی برای پارکینگ شخصی خود در منزل یا محل کار هستید، بهتر است با در نظر گرفتن مزایای زیر از این نوع سقف‌ها استفاده کنید.

سبک بودن سازه‌های متحرک

به طور قطع مشتریان به دنبال سازه‌های سبک برای سقف متحرک پارکینگ هستند. سقف‌های متحرک در مقایسه با انواع دیگر سبک‌‌تر هستند و حمل و جابجایی آن‌ها با سهولت بیشتری انجام می‌شود. شما برای برداشتن این سازه و نصب آن در مکان جدید نیز مشکلی نخواهید داشت.

مقاوم بودن سقف متحرک

از این سقف‌های متحرک چه انتظاری دارید؟ آیا در نظر دارید سقفی تهیه کنید که بتواند در برابر شرایط جوی نامساعد تاب بیاورد؟ این مدل از سقف این ویژگی را نیز دارند. این سقف‌ها در حد استاندارد خود مقاوم هستند و ماشین‌ها را از باد و طوفان حفاظت می‌کنند. درست است که در مورد سازه‌ای سبک صحبت می‌کنیم؛ اما این باعث نمی‌شود تا کمتر از انواع دیگر ایمن و مقاوم باشند.

داشتن جلوه بصری زیبا

به طور قطع همه به منظره و نمای محل کار و منزل خود اهمیت می‌دهند و خواهان سقف‌هایی هستند که فضا را آشفته و نامرتب نشان نمی‌‌دهند. در محیط‌های آکادمیک به ویژه این موضوع اهمیت پیدا می‌کند که معماری قسمت‌های داخلی باید بسیار موجهه و شیک باشد. این سازه‌ها در مدل‌های مختلف تولید شده و از این نظر نیز می‌توانند توجه و رضایت شما را جلب کنند.
پرگولا نیز جلوه بسیار زیبایی دارد و می تواند سایه ای متناسب را برای شما فراهم آورد. برای اینکه بدانید پرگولا چیست و همچنین مشاهده انواع آن می توانید این لینک www.hoobertec.com/pergola را دنبال کنید.

ماندگاری طولانی

این سازه‌ها متحرک و موقتی هستند؛ اما طول عمر و دوام بالایی دارند. آن‌ها می‌توانند تا 10 یا 15 سال آینده سقف استاندارد و ایمن پارکینگ شما باشند. همان سقف متحرک برای استخر شنا اگر با استفاده از چندین نوار پروفیل که روی یک پایه متراکم و غلتک‌هایی با ساده‌‌ترین طراحی قرار گرفته است مرتب شود کاملاً رضایت‌بخش خواهد بود.
به طور طبیعی، نصب سیستم‌های جامد برای ساختارهایی که برای سال‌های طولانی دوام خواهند داشت و در جایی که چنین سیستم‌هایی به طور مداوم مورد استفاده قرار می‌گیرند، منطقی است. با این حال، اجرای آنها نیز می‌تواند بسیار ساده باشد.

 

سقف متحرک

 

هزینه‌های مقرون به صرفه

برای ساخت این سازه‌های متحرک هزینه‌های گزاف و روزهای طولانی کار لازم نیست. آن‌ها در قیمت‌های مختلف و خیلی مقرون به صر فه‌‌تر در دسترس هستند. همچنین به سادگی نصب شده و مجددأ باز می‌شوند. سازه‌هایی که ارزان‌‌تر هستند می‌توانند محصول مورد نظر قشر بیشتری از جامعه باشند. البته شایان ذکر است که هزینه‌های آن بستگی به جنس آن دارند. انواع پارچه‌ای جزو ارزان‌ترین نمونه‌ها هستند.

کاربردهای وسیع

سقف‌های متحرک پارکینگ برای استخرهای شنا، گلخانه‌ها و گلخانه‌ها، کافه و رستوران‌ها، زمین‌های ورزشی و مناطق تفریحی نیز کاربرد دارند. با نصب ساده آن فضایی امن و دلپذیر ایجاد می‌کنید. برای هر کدام از این مکان‌ها بهتر است جنس مناسب را انتخاب کنید.

خرید سقف متحرک برای پارکینگ از شرکت هوبر

می‌توانید سقف‌ یا سایبان متحرک هوبر را برای پارکینگ خود از شرکت هوبر خریداری کنید. ما فقط طرح‌های باکیفیت را ارائه می‌دهیم که برای پارکینگ‌هایی با اندازه‌ها و مدل‌های مختلف مناسب است. از ما می‌توانید انواع سقف‌های پارکینگ از جمله سقف متحرک پارچه‌ای را خریداری کنید. همچنین در وب سایت ما سقف جمع شونده را پیدا خواهید کرد. می‌توانید با شماره تلفن مندرج در وب سایت یا سایر راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

سخن پایانی

سقف‌های متحرک برای پارکینگ بهترین ایده ایی هستند که باید اجرا کنید. شما ضمن ایجاد یک پارکینگ زیبا که فضای خوشایندی به اطراف می‌دهد این امکان را به دست می‌آورید تا از خودروی خود محافظت کنید. در این مطلب در مورد سبک بودن این سازه‌ها و قیمت‌های کم به همراه سایر مزیت‌ها صحبت شده است.

پاسخ دهید