تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب

تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب

طراحی داخلی و دکوراسیون
تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت بدون تخریب

درب ورودی یکی از تجهیزات و ابزارهای مهم برای ایجاد امنیت در ساختمان است. در سالهای اخیر از مهمترین اقدامات برای ایجاد امنیت بیشتر در منازل، جایگزین نمودن دربهای قدیمی با مدلهای ضد سرقت است. درب ورودی ضد سرقت به دلیل ساختار مقاومی که دارد در برابر ورود غیر مجاز سارقین جلوگیری می کند.
مهمترین سوال صاحبین منازل در هنگام تعویض درب قدیمی با در ضد سرقت این است که کار تعویض درب با تخریب همراه است یا بدون آسیب به چهارچوب درب نیز این کار امکان پذیر است؟

در ادامه به بررسی این سوال می‌پردازیم و سعی داریم تمام ابهامات در این زمینه را برطرف نماییم.

اگر قصد خرید بهترین مدل درب ضد سرقت را دارید با شماره 09126279205 تماس بگیرید. از فروشگاه های معتبر در زمینه فروش دربهای ساختمان می‌توان به اتحاد درب، درب امن و لیماک درب اشاره نمود.

چرا درب قدیمی را باید با درب ضد سرقت جایگزین کنیم؟

در ابتدا به این مساله می پردازیم که دلیل جایگزینی درب قدیمی با دربهای ضد سرقت چیست؟

در این زمینه دو عامل مهم وجود دارد:

  1. اول اینکه که در این روزها امنیت منازل بسیار مورد اهمیت قرار گرفته است و داشتن یک درب ورودی آپارتمان که احتمال ورود سارقین و افراد غریبه به ساختمان را کم کند، بسیار مورد اهمیت است. درب ضد سرقت نمونه ای جدید و ایمن در زمینه درب ورودی ساختمان است که با توجه به ساختار استاندارد و مقاومی که دارد امنیت بسیار بالایی را برای ساختمانها فراهم می‌آورد.
  2. همچنین ظاهر دربهای ضد سرقت بسیار لوکس و شیک بوده و این امکان را فراهم می‌کنند که ظاهری زیبا برای نمای ساختمانها فراهم آورند.

این دلایل باعث شده بسیار از صاحبین ساختمانهای قدیمی تمایل به تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت داشته باشند.

در چه صورت برای تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت نیاز به تخریب چهارچوب و دیوارهای اطراف داریم؟

امکان نصب درب ضد سرقت روی چهارچوب قدیمی وجود دارد اما برای این امر باید مواردی را مورد بررسی قرار دهید.

  • ابعاد درب قدیمی با درب ضدسرقت یکسان باشد. در غیر این صورت نیاز به تعویض چارچوب، تخریب دیوار و نصب چهارچوب جدید است.
  • چهارچوب قدیمی درب ورودی پوسیده نباشد و دارای مقاومت لازم برای نصب  درب ضد سرقت جدید را داشته باشد. چهارچوب درب می تواند بر روی میزان امنیت در ضد سرقت تاثیر گذار باشد.

این موارد را نصاب درب ضد سرقت، از طریق بازدید محل نصب تشخیص می‎دهد و بدون بازدید از محل امکان نظر دهی و اعلام نتیجه یه صورت صد در صد نیست.

خرید درب ضد سرقت لوکس و ارزان

مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت با تخریب

زمانی که تصمیم به تعویض درب قدیمی با در ضد سرقت می‌گیرید باید این مورد را هم در نظر داشته باشید که شاید نیاز به تخریب چهارچوب و دیوارهای اطراف داشته باشید.

توصیه می شود قبل از خرید در ضد سرقت بررسی نمایید که ابعاد محلی که قرار است درب را در آنجا نصب نمایید با درب جدید مطابقت داشته باشد. در غیر این صورت نیاز به تخریب چهارچوب و دیوارها خواهید داشت.

در ادامه به بررسی خلاصه ای از مراحل تعویض درب قدیمی با درب ضد سرقت جدید می پردازیم:

1- تخریب چهارچوب درب

اگر ابعاد درب جدید با درب قدیمی یکسان نبود و یا چهارچوب دچار مشکل بود و امکان نصب درب جدید روی آن وجود نداشت باید اقدام به تخریب چارچوب نمایید. تخریب و درآوردن چارچوب ممکن است کمی برای شما دردسر ساز باشد.

2- تخریب دیوارها

 ممکن است در هنگام تخریب چارچوب و یا بعد از آن نیاز به تخریب دیوارها داشته باشید تا چارچوب جدید متناسب با ابعاد درب جدید را نصب نمایید این کار نیاز به تخریب و بنایی برای نصب چارچوب جدید دارد.

3- نصب درب جدید

بعد از تخریب چهارچوب قدیمی و نصب چهار چوب جدید نوبت به نصب درب ضد سرقت می‌رسد. بعد از نصب درب باید دیوارها مجدد رنگ آمیزی شوند تا نمای ساختمان شما به ظاهر عادی خود برگردد.

بعد از نصب در ضد سرقت باید اطمینان حاصل نمایید که درب ورودی جدید، به درستی باز و بسته می شود و از لحاظ امنیتی نیز به صورت درست و اصولی نصب شده است.

برای نصب و بررسی های بعد از آن باید از یک نصاب ماهر کمک بگیرید و هرگز خودتان اقدام به تعویض درب قدیمی با در ضد سرقت نکنید. 

قیمت درب ضد سرقت

آیا امکان تبدیل درب معمولی به درب ضد سرقت وجود دارد؟

هدف از نصب درب ضد سرقت و تعویض دربهای قدیمی با این محصولات ایجاد امنیت بیشتر برای ساختمان است.

حال این سوال مطرح می‌شود که آیا با استاندارد سازی درهای قدیم و استفاده از قفل ضد سرقت امن بر روی درب ورودی، می توان از تعویض آنها با درب ضد سرقت جدید خودداری نمود و همان درهای قدیمی را به محصولات ضد سرقت تبدیل نمود؟

در پاسخ به این سوال باید بگوییم، خیر.

در محصولات ضد سرقت علاوه بر قفل ایمن از بدنه و ساختار بسیار مقاوم برای دربها استفاده شده است. هر چقدر که قفل نصب شده بر روی درب ورودی شما ایمن باشد زمانی که با کوچکترین ضربه ای درب از جا کنده شود، درب نمی تواند برای شما امنیت ایجاد کند.

به همین دلیل توصیه می‌شود اگر قصد دارید امنیت بالایی را برای ساختمان خود فراهم آورید در اولین فرصت اقدام به تعویض دربهای قدیمی و نصب درب ضد سرقت جدید نمایید. البته دقت کنید دربی که به عنوان محصولات ضد سرقت خریداری می کنید اصل باشد و از یک فروشگاه معتبر اقدام به خرید نمایید.

برای خرید درب ضد سرقت با قیمت مناسب با شماره 09126279205 تماس بگیرید.

درب ورودی ضد سرقت نسبت به مدلهای قدیمی دارای چه مزیت هایی است؟

مهمترین مزیت درب ضد سرقت در مقایسه با محصولات قدیمی امنیت و مقاومت آنها در برابر ورود غیر مجاز است. در ادامه به بررسی دیگر مشخصات این محصولات می پردازیم:

  • در ساختاری داخلی دربهای ضد سرقت از شبکه های فولادی استفاده شده است پس به راحتی شکسته نمی شود.
  • قفل نصب شده بر روی این درب‌ها در برابر ضربه و اسید بسیار مقاوم است.
  • ظاهر شیک و زیبای درب ضد سرقت بسیار مورد توجه خریداران قرار گرفته است.
  • روکش دربهای ضد سرقت مقاوم و به ندرت دچار خرابی و تغییر رنگ می شود.
  • دربهای ضد سرقت یک عایق بسیار مناسب برای سرما و گرما بوده و با استفاده از نوار درزگیر کار شده در چارچوب این محصولات از داخل شده گرد و غبار به ساختمان جلوگیری می شود.

پاسخ دهید