تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان

تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان

طراحی داخلی و دکوراسیون
تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان

خرید خانه یکی از لذت‌بخش‌ترین مراحل زندگی هر فرد است. اما، خرید خانه نوساز که پس از پایان مراحل ساخت به خریدار تحویل داده می شود، هیجان انگیزتر است. در خرید خانه نوساز باید توجه داشت که تجهیز واحد خام یک نکته حیاتی است. تجهیز واحدهای خام به معنای تکمیل و آماده‌سازی واحدهای مسکونی جدید است که در مرحله اول ساخت ساختمان انجام می‌شود. در این مرحله، واحدهای خام مسکونی، که به عنوان یک ساختمان جداگانه شناخته می‌شوند، امکانات و تجهیزات ضروری را به صورت اولیه دریافت می‌کنند. بنابراین کیفیت مواد و متریالی که در این پروسه به کار می‌رود، تعیین کننده کیفیت ساخت است و خریدار با توجه به این کیفیت و همچنین ظاهر تصمیم به خرید خانه می‌گیرد. در طراحی و تجهیز یک ساختمان نوساز، باید به جوانب زیبایی داخلی و خارجی ساختمان اهمیت داد و همچنین محیطی کارآمد و کاربرپسند ایجاد کرد. در این مقاله از هیرکاناسازه به تجهیز ساختمان نوساز در گرگان می پردازیم.

 

تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان

 

آپارتمان نوساز

یکی از بهترین حس هایی که هر فرد در زندگی تجربه می کند خرید خانه است و اگر خانه نوساز یا به اصطلاح خانه صفر و خام باشد این لذت دو چندان می شود. خانه صفر به خانه هایی گفته میشود که نوساز و خام هستند؛ یعنی هیچ گونه تجهیزاتی روی آن ها نصب نشده و تجهیز و تکمیل خانه کاملا به عهده خریدار است. این اتفاق هم هزینه های خرید خانه را کاهش می دهد و خریدار می تواند با مبلغ کمتر خانه را خریداری کرده و در طول زمان آن را تکمیل و تجهیز کند؛ و هم خیال خریدار را راحت می کند که خانه کاملا نو بوده و پیش از او کسی در آن جا سکونت نداشته است. از طرفی این امکان را به خریدار می دهد که متناسب با بودجه خود هزینه ها را مدیریت کرده و در عین حال از مصالح با کیفیت و شیک مطابق سلیقه خود بهره ببرد.

 

تجهیز واحد خام شامل چه مواردی می شود؟

پس از اتمام کارهای ساختمانی، واحدهای مسکونی نیاز به تکمیل تجهیزات و امکانات ضروری دارند تا به یک مکان قابل سکونت تبدیل شوند. واحدهای خام اساساً فضایی خالی و بدون تجهیزات هستند و برای استفاده در زندگی روزمره، به تجهیزاتی مانند دیوارهای داخلی، درب ها، پنجره ها، سیستم های برقی و گازی، حمام و آشپزخانه، سیستم های تهویه مطبوع و دیگر امکانات نیاز دارند. بنابراین، افزودن تجهیزات و امکانات به ساختمان پس از اتمام کارهای ساختمانی، بخشی بسیار مهم و حیاتی از فرآیند ساخت و ساز است.

 

تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان1

 

روش های مختلف برای تجهیز واحد خام

همانطور که در ابتدا اشاره شد، یک واحد خام واحدی است که دیوارهای آن بدون رنگ آمیزی است، آشپزخانه و اتاق‌ها به کمدهای دیواری و کابینت مجهز نیستند، شیرآلات نصب نشده‌اند و واحد به صورت کاملاً خالی و بدون هیچ تجهیزاتی است. قبل از تجهیز بهتر است یک جلسه مشاوره از مهندس معماری گرفته و با روش های تجهیز واحد خام آشنا شوید:

• در برخی موارد، خریداران تمایل دارند واحد مسکونی را به صورت کاملاً خام از فروشنده تهیه کنند. این به معنای آن است که خریدار مسئولیت تبدیل واحد خام به یک واحد مسکونی قابل سکونت را بر عهده می‌گیرد. او باید هزینه تجهیزات، نصب تاسیسات و سایر موارد مورد نیاز را در طول فرآیند تهیه واحد بپردازد و فروشنده دیگر نقشی در این فرآیند ندارد. این روش معمولاً زمان و هزینه بیشتری را برای خریدار به همراه دارد، زیرا او باید زمان و انرژی بسیاری را صرف تجهیز واحد نماید.

• در مواردی، خریدار و فروشنده می توانند توافق کنند که تجهیزات و متریال مورد نیاز بر عهده ی فروشنده باشد، اما در عین حال سلیقه ی خریدار نیز در نظر گرفته شود. در این حالت، تمامی اصول و مراحل کار براساس سلیقه ی مشتری انجام می شود، و خریدار نیازی به درگیر شدن با جزئیات فنی و دردسرهای کار ندارد. او تنها در پایان پروژه واحد را طبق سلیقه ی خود دریافت می کند. این روش باعث می شود که مشتری هزینه و زمان کمتری نسبت به حالت قبلی صرف کند.

• در مورد آخر، واحد خام به عهده ی فروشنده است و او مسئول تجهیز آن است. با این حال، سلیقه ی مشتری در نظر گرفته نشده و فروشنده همه ی موارد و متریال را به تنهایی انتخاب و انجام می دهد. این روش ممکن است باعث رضایت مشتری نشود، زیرا تجهیزات انجام شده ممکن است به سلیقه ی مشتری نباشد و یا کیفیت مورد پسند را نداشته باشد. همچنین، مشتری ممکن است با روند خسته کننده ی کار و هزینه های گزافی که بر عهده ی فروشنده است، مواجه شود. این موضوع می تواند باعث شکایت و نارضایتی مشتریان شود، زیرا آنها انتظار دارند که تجهیزات مطابق با سلیقه و نیازهای خود انجام شود.

 

مشاور ساختمانی در گرگان

نقش مشاوران ساختمانی در ارائه راهکارهای ارزشمند برای تجهیز و طراحی مناسب ساختمان بی‌نظیر است. همواره بهترین روش برای انجام هر کار مراجعه به متخصص باتجربه در آن حوزه است؛ چرا که با تجربه و علم خود و با توجه به شرایط خاص شما به بهترین حالت شما را راهنمایی کرده و حرفه ای ترین پیشنهاد را به شما خواهد داد. برای تجهیز آپارتمان نوساز در گرگان، گرفتن یک جلسه مشاوره از مهندس معماری را به شما توصیه می کنیم. مهندسان معماری و همین طور پیمانکاران با در نظر داشتن عوامل متعدد به شما برنامه مشخص داده، از بهترین شرکت تجهیزات ساختمانی متریال های مورد نیاز و با کیفیت را سفارش می دهند و در قبال دریافت هزینه ای مشخص کار تجهیز آپارتمان شما را به عهده خواهند گرفت. تمام این کارها مطابق با سلیقه و نظر شما انجام خواهد شد شما می توانید با خیال راحت و بدون دغدغه همه چیز را به یک مشاور ساختمانی بسپارید تا هم در زمان و بودجه حود صرفه جویی کنید و هم از سر درگمی در امان باشید.

 

تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان2

 

نیازهای ساختمان در فرآیند تجهیز و تکمیل

یکی از مهم‌ترین مراحل در تجهیز ساختمان نوساز، شناسایی دقیق نیازهای ساختمان است. فرآیند تجهیز و تکمیل یک ساختمان نوساز شامل موارد زیر می شود:

◘  تجهیزات و تاسیسات:

شامل سامانه های برقی، سرمایشی و گرمایشی، آب و فاضلاب، اطفاء حریق و سامانه های امنیتی

◘  مبلمان و تجهیزات داخلی:

شامل طراحی دکوراسیون داخلی جذاب، استفاده از مبلمان و لوازم مناسب و کاربردی، تجهیزات آشپزخانه همچون کابینت و... برای راحتی و آسایش ساکنان

◘   نظافت و بهداشت:

شامل سرویس بهداشتی و حمام، تجهیزات جمع آوری زباله و تهویه مناسب جهت مراقبت از سلامت ساکنان و حفظ بهداشت

◘   امنیت:

سیستم های امنیتی مانند دوربین های مداربسته، سیستم های اعلام حریق و سامانه های کنترل دسترسی جهت حفظ امنیت فضا و جلوگیری از وقوع حوادث ناخوشایند

◘   نورپردازی:

شامل نصب لامپ های مناسب، استفاده از پنجره های بزرگ جهت بهره گیری از روشنایی طبیعی

◘   پارکینگ و فضای سبز:

شامل مکان مناسب جهت پارک خودرو، باغچه های داخلی، استفاده از گل و گیاه و همچنین فضای سبز در پشت بام به خصوص در ساختمان های بزرگ

 

طراحی دکوراسیون داخلی

یکی از مراحل تجهیز ساختمان مسکونی در گرگان طراحی دکوراسیون داخلی آن است. منظور از دکوراسیون داخلی، کفپوش، کاغذ دیواری یا نقاشی دیوارها، دکوراسیون پذیرایی و مبلمان و لوسترهای آن، طراحی اتاق نشیمن، اتاق های خواب، سرویس بهداشتی، حمام، طراحی آشپزخانه و کابینت ها و حتی طراحی فضای سبز در حیاط و پارکینگ و پشت بام مجتمع است.

 

هزینه تجهیز ساختمان نوساز در گرگان چقدر است؟

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبان ساختمان مربوط به هزینه های آن است. هزینه تجهیز ساختمان نوساز در گرگان ممکن است در آغاز چالش‌برانگیز به نظر برسد، اما باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه در آینده نگاه کرد. تجهیزات مدرن و دکوراسیون با کیفیت، ارزش بیشتری را به ساختمان شما اضافه می‌کنند. از آن جا که امکان دارد هزینه های تجهیز و نوسازی ساختمان ها برای عده ای نگران کننده باشد تصمیم گرفتیم به طور مختصر هزینه های نوسازی یک ساختمان را تخمین بزنیم و جهت اطلاع شما در سایت قرار دهیم. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر در سال 1402به علت رکود بازار و کار پیمانکاران، هزینه ها افزایش زیادی نداشته و حتی در برخی موارد ثابت مانده است. به طور کلی هزینه تجهیز یک ساختمان نوساز در گرگان به عوامل مختلفی از جمله مساحت ساختمان، جنس و کیفیت مصالح استفاده شده، نوع تجهیزات و موارد دیگر همچون مراجعه و یا عدم مراجعه به مشاور و پیمانکار، استفاده از تیم حرفه ای برای طراحی دکوراسیون داخلی، حق الزحمه پیمانکار و در نهایت بودجه و سلیقه شما بستگی دارد. بنابراین به هیچ عنوان نمی توان هزینه مشخصی تعیین کرد اما می توان به طور تقریبی هزینه های لازم را پیش بینی کرد.


•    هزینه طراحی دکوراسیون داخلی و ارائه رندر تری دی: 130_200
•    طراحی پارکینگ: 30_45
•    نمای ساختمان: 100_200
•    نورپردازی: 40_60
•    مدیریت پروژه: 15 تا 20 درصد کل هزینه های برآورد شده در پروژه


*نکته: توجه داشته باشید که این قیمت ها براساس هزار تومان و متر مربع می باشند و امکان دارد در هر شهر یا برای هر شرکت و فرد متفاوت باشد. هدف ما تنها آشنا کردن شما با هزینه های حدودی است. بنابراین پیشنهاد ما این است که حتما در صورت امکان در اولین فرصت با پیمانکار و یا مشاور مورد اطمینان مشورت کنید تا به طور دقیق از هزینه ها مطلع شوید. برای سفارش تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان تیم هیرکاناسازه آماده ارائه مشاوره و همکاری با شماست.

 

تجهیز ساختمان نو ساز در گرگان3

 

تجهیز یک ساختمان نوساز در گرگان اعم از تجهیز ساختمان مسکونی در گرگان و واحد های تجاری و اداری در گرگان

در ابتدای این مقاله به طور مفصل همه چیز را در مورد خدمات این شرکت تجهیزات ساختمانی برای تجهیز و تکمیل ساختمان ها شرح دادیم و اینک قصد داریم مواردی را که شرکت ما به طور تخصصی پوشش می دهد، نام ببریم.

◘ طراحی دکوراسیون داخلی ساختمان نوساز در گرگان

طراحان مجرب و کارآزموده هیرکاناسازه با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با توجه به سلیقه و بودجه پیشنهادی شما طرح های منحصر به فرد و جذاب را برای دکوراسیون داخلی منازل مسکونی شامل طراحی کامل اتاق نشیمن و مبلمان، کاغذ دیواری یا نقاشی دیوار ها، طراحی کامل آشپزخانه و طراحی کابینت ساختمان نوساز در گرگان، طراحی سرویس بهداشتی و حمام، طراحی کامل اتاق های خواب، و حتی طراحی فضای سبز پشت بام به شکل کاملا شخصی سازی شده انجام می دهند تا فضایی دلچسب و چشم نواز با هدف ایجاد حال خوب و آرامش برای ساکنان به ارمغان بیاورد.

◘ طراحی دکوراسیون داخلی مجتمع های تجاری و اداری در گرگان

شرکت هیرکاناسازه با به کارگیری بهترین متریال ها و بهترین تجهیزات موجود در بازار در خدمت شماست تا به زیباترین شکل ممکن طراحی دکوراسیون تمامی مجتمع های تجاری و اداری شامل مطب پزشکان، دندان پزشکان، روانشناسان، کلینیک های زیبایی، مجتمع های آموزشی و فرهنگی، باشگاه های ورزشی و فروشگاه های سراسر ایران را انجام دهد و یک محیط کار بانشاط و دل انگیز هم برای کارکنان و هم برای مشتریان به وجود بیاورد.

 

سخن پایانی

به عنوان خلاقانه‌ترین گزینه برای تجهیز و طراحی داخلی ساختمان نوساز در گرگان، هیرکاناسازه با تیمی از مشاوران ساختمانی و مهندسان معماری مجرب، آماده است تا به شما در ایجاد یک ساختمان بی‌نظیر کمک نماید. ما مستعد همکاری با صاحبان ملک در تمامی زمینه های مرتبط با این صنعت هستیم. این خدمات شامل ساخت ساختمان از صفر تا صد، تخریب و بازسازی ساختمان، تجهیز و تکمیل ساختمان های نوساز و تغییر نمای داخلی و خارجی ساختمان می شود. خبر خوب آن است که خوشبختانه همکاری ما با شما مشتریان گرانقدر تنها به شهر گرگان محدود نمی شود؛ بلکه در هر کجای کشور پهناورمان که باشید ما آماده خدمت رسانی و همکاری به صورت پروژه ای با شما عزیزان هستیم. با هیرکاناسازه تماس بگیرید و شروع به سفری به سوی فضاهای دلخواهتان کنید.

پاسخ دهید