اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود؟

اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود؟

تاسیسات ساختمانی
اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود؟

اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود؟ مخزن آب  یا مخزن آب عمودی, استوانه‌ ای است که در پایه (قسمت گردی که روی زمین است) استفاده می‌شود. مخازن ایستاده در انواع مدل‌های کوتاه, متوسط و بلند از 100 لیتر تا 20000 لیتر تولید می‌شوند. منابع ایستاده از پلی اتیلن خطی ساخته شده‌اند و ساختار آنها بدون درز و یکپارچه است که بر قیمت مخزن آب ایستاده بسیار تأثیر می‌گذارد. همچنین برای محیط‌های خارجی و داخلی مورد طراحی قرار گرفته‌اند و می‌توانند نیازهای شما را برای نگهداری موقت و طولانی مدت مایعات برطرف کنند. خرید مخزن آب ایستاده به دلیل ویژگی‌هایی که دارد، برای نگهداری انواع مایعات مناسب هستند. قابل ذکر است در فضاهایی که محدودیتی در عرض و طول وجود ندارد به صورت تک لایه, دولایه و سه لایه تولید می‌شوند. همچنین در ادامه از شرکت مخزن مخزن به بررسی پرسش اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود؟ خواهیم پرداخت. پس همراه ما باشید!

 

مخزن آب ایستاده چیست؟

مخازن عمودی یا مخزن آب  از پلی اتیلن سنگین با چگالی بالا ساخته شده‌اند. ارتفاع این محصولات از عرض آنها بیشتر است و به صورت عمودی روی زمین استفاده می‌شوند. مخزن پلی اتیلن ایستاده را می‌توان برای فضاهای باز یا محیط‌ های داخلی در ارتفاعات استفاده کرد. کاربرد اصلی این مخازن شامل آب شرب شهری، صنعتی و کشاورزی است. آب منبعی بی بدیل برای سلامتی و زندگی انسان است. تمام موجودات زنده‌ در روی زمین باید نیاز آبی خود را به نحوی تأمین کنند. به ویژه افرادی که توانسته‌ اند آب مورد نیاز خود را از طریق آب زیرزمینی و آب شرب خانگی (از طریق سیستم لوله کشی) تأمین کنند.
در تمام هزینه‌های مربوط به تأمین آب باید به مواردی مانند ذخیره سازی، مسائل بهداشتی و نگهداری اولیه توجه ویژه‌ای شود. به لطف مخزن آب  پلی اتیلن عمودی، این محصولات می‌توانند به عنوان یک راه حل کاربردی و مؤثر برای ذخیره آب و سایر سیالات سازگار با پلی اتیلن مورد استفاده قرار گیرند. از این رو شرکت مخزن مخزن با سال‌ها تجربه درخشان در زمینه تولید تانکرهای پلاستیکی آب می‌تواند شما را در خریدمخازن عمودی با کیفیت یاری دهد.

 

چگونه اندازه مخزن آب ایستاده انتخاب می شود؟

مصرف کنندگان می‌توانند مخزن آب ایستاده مورد نظر را با ظرفیت‌ها و ابعاد مختلف خریداری کنند. ظرفیت مخازن عمودی شرکت مخزن مخزن از 50 لیتر تا 40 هزار لیتر متغیر است. مخازن پلاستیکی را نیز می‌توان بر اساس تعداد لایه‌ها به انواع فوم تک لایه, دو لایه, سه لایه و چهار لایه تقسیم کرد. برای مایعات غیر از آب, مخازن تک لایه معمولاً مناسب هستند. زیرا نسبت به مخازنی که بارها وارد کوره شده‌اند مقاومت بالاتری دارند. مخازن سه لایه و چهار لایه از رشد جلبک‌ها و نور مستقیم خورشید در امان هستند. مخزن عمودی هیچ عنصر مضری را به آب ذخیره شده رها و به آن منتقل نمی‌کند و به طور گسترده‌ای برای ذخیره آب آشامیدنی و آب باران استفاده می‌شود.
در ادامه پاسخ به پرسش اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود باید گفت که یک مخزن آب عمودی با راندمان و کیفیت بالا می‌تواند به میزان قابل توجهی در مصرف انرژی صرفه جویی کند. در صورت عدم محدودیت ارتفاع، مخزن آب عمودی به دلیل مساحت کوچک‌تر بهترین و همچنین اقتصادی‌ترین انتخاب در بین انواع مخازن آب می‌باشد. منبع آب ایستاده برای ظرفیت‌های بزرگ‌تر مناسب است. همچنین مخزن عمودی (ایستاده) انتخاب بهتری برای نصب در فضای باز یا اتاق ساختمان است. مورد مهمی که در مورد مخزن آب این است که ارتفاع مخازن عمودی به خصوص در حجم‌های زیاد باعث می‌شود که بدون استفاده از نردبان نتوان داخل مخزن را دید.

 

قیمت مخزن آب ایستاده

 

مخزن آب ایستاده | مخزن مخزن

 

مخزن آب در بسیاری از ساختمان‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزو اصلی ساختمان و صنایع به شمار می‌رود. قیمت مخزن آب ایستاده نسبیت به کاربردهای بالایی که دارد بسیار به صرفه است. این مخازن از کمبود فشار آب و قطعی آب جلوگیری می‌کنند و باعث زندگی راحت‌تر و فرایند کاری مطلوب‌ تر می‌شوند. شما با خرید مخزن آب ایستاده می‌توانید در فضاهایی که اندازه سایز افقی آن‌ها کوتاه است نصب کنید. شایان ذکر است, شرکت مخزن مخزن با دارا بودن بهترین مخازن آب ایستاده آماده فروش این مخازن به شما می‌باشند.
قیمت مخزن آب ایستاده که انتخاب می‌کنید با توجه به اندازه، ظرفیت و ابعاد آن متفاوت است. نکته مهم این است که مخزن با توجه به نیاز و ابعاد منطقه مورداستفاده انتخاب شود. تغییرات قیمت در انتخاب مخزن بر اساس برخی شرایط است. این شرایط می‌تواند تناژ مخزن، رنگ، ابعاد، فرم، آرمیچر و مواد اضافی برای اتصال باشد. جدای از این، سفارشی سازی‌های مختلف می‌تواند در قیمت مخزن آب عمودی تفاوت ایجاد کند.

 

تاثیر نوع مخزن در اندازه مخزن آب ایستاده

مدل‌های مخزن آب راه‌حل‌های مناسبی برای هر نیاز و هر قسمت اعم از آب، روغن، سوخت, مواد شوینده, اسید, شکلات، روغن زیتون, روغن مایع و... هستند که کوچک‌ترین مدل مخزن عمودی آب را با ظرفیت 50 لیتر ارائه می‌دهند. با افزایش حجم مخزن، قطعات ثابت آن مانند اندازه‌ها، فرم‌ها، محفظه‌های ورودی - خروجی و پوشش می‌تواند متفاوت باشد. اگر به نمونه‌ای از مدل‌های پلاستیکی مخازن آب عمودی نیاز داشته باشیم که امکان ذخیره انواع مایعات را فراهم می‌کند، کوچک‌ترین مخزن شرکت مخزن مخزن یک مخزن آب عمودی با ظرفیت 50 لیتر و وزن 4 کیلوگرم است. ارتفاع 54 سانتی متر، عرض 37 سانتی متر و 12 سانتی متر است.
اگر مخزن آب با ظرفیت 3000 لیتر انتخاب کنید، وزن آن 65 کیلوگرم, ارتفاع 197 سانتی متر, عرض 145 سانتی متر و روکش 44 سانتی متر است. مخزن آب عمودی با ظرفیت 25000 لیتر به عنوان بزرگترین تناژ دارای وزن 500 کیلوگرم، ارتفاع 355 سانتی متر، عرض 310 سانتی متر و سطح پوششی 44 سانتی متر می‌باشد. مخازن آب پلاستیکی عمودی از کوچکترین تا بزرگ ترین را با توجه به رنگ شما و با 19 ظرفیت مختلف تولید می‌شود.

 

ویژگی های تاثیرگزار بر اندازه مخزن آب ایستاده چیست؟

 

خرید مخزن آب ایستاده | مخزن مخزن

 

شدت و سیالیت مایعات در مخزن آب ایستاده متفاوت است. ازآنجایی‌که بیشتر مایعات بسیار گران‌بها هستند، به‌راحتی از کوچک‌ترین شکاف‌ها نشت می‌کنند. این عامل در انتخاب مخزن پلاستیکی بسیار مهم است. مخزن آب عمودی تا آخرین جزئیات از نظر مشخصات برنامه‌ ریزی شده است. قبل از تولید مخزن آب عمودی، تمامی تحلیل‌های فنی انجام شده, احتمالات محاسبه شده و بهترین مواد با توجه به قالب و مواد اولیه انتخاب می‌شوند که بتوان قیمت مخزن آب مناسبی را در بازار ارائه کرد. پس از مرحله تولید, یک آزمون چالش‌برانگیز را پشت سر می‌گذارد. در بین تمامی محصولات گروه مخزن پلاستیکی تولید شده، مخزن آب عمودی از نظر امکانات انعطاف‌پذیری را فراهم می‌کند.
به‌خصوص که مخزن آب عمودی است, با پوشاندن چندین مخزن در کنار هم مزیتی بین فضا ایجاد می‌کند. این مرحله می‌تواند پاسخی کامل بر پرسش اندازه مخزن آب ایستاده چگونه انتخاب می شود باشد. علاوه بر این، از آنجایی که مخازن آب عمودی دارای بدنه بلند و باریکی هستند, می‌توانند فشاری را در داخل سازه ایجاد کنند و هنگام تلاش برای اطمینان از جریان روبه‌پایین با قرار دادن سیال در یک منطقه مرتفع، جریان آب را تسهیل کنند. همچنین در ادامه به بررسی تخصصی این ویژگی‌های تأثیرگذار خواهیم پرداخت.

 

1. توزیع فشار آب

طراحی مخزن آب ایستاده استوانه‌ای به دلیل حذف‌نقاط کششی در مخازن افقی و مربعی، توزیع فشار یکنواخت را فراهم می‌کند. این توزیع فشار قدرت بیشتری نسبت به مخزن افقی ایجاد می‌کند و به توانایی آن در نگهداری مقدار زیادی محصول کمک می‌کند. همچنین شرکت مخزن مخزن می تواند این مخازن را با بهترین قیمت به شما عرضه کند.

2. ثبات

یکی از جنبه‌های کلیدی طراحی مخزن ذخیره سازی ایستاده, توانایی قرار دادن پایه سیلندر به طور مستقیم بر روی یک سطح صاف و جامد است. این مخزن توزیع تنش بسیار بهتری را نسبت به مخزن افقی ارائه می‌دهد که به انواع خاصی از پشتیبانی کم نیاز دارد و می‌تواند احتمال خرابی را افزایش دهد. این پایداری یک مزیت بزرگ برای مخازن ذخیره عمودی, به ویژه برای مایعات است.

3. صرفه جویی در هزینه مصالح و ساخت و ساز

هرچه قطر مخزن آب بیشتر باشد، دیواره‌ها باید ضخیم‌تر باشند تا فشار را تحمل کنند. مخازن ذخیره عمودی معمولاً به گونه‌ای طراحی می‌شوند که ارتفاع آنها بیشتر از قطرشان باشد و به ضخامت کمتری نسبت به دیواره مخزن نیاز داشته باشند. مواد کمتر مورد نیاز برای طراحی و ساخت مخزن آب به این معنی است که هزینه ساخت آن کمتر است. فقط صفحه پایین باید ضخیم‌تر از دیواره‌های استوانه‌ای باشد.

 

خرید مخزن آب ایستاده از شرکت مخزن مخزن

مخزن آب در بسیاری از ساختمان‌های آپارتمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با خرید مخزن آب ایستاده می‌توان از قطعی آب جلوگیری کرده و استفاده از منابع آبی را بسیار مطلوب ساخت. همچنین شرکت مخزن مخزن با دارا بودن بهترین مخازن آب, توانایی فروش این مخازن با به‌ صرفه‌ ترین قیمت را دارا است. مناطق عملکردی مخزن آب بسیار گسترده است. همان‌طور که قبلاً ذکر کردیم، این مخزن امکان ذخیره انواع مایعات را فراهم می‌کند. این دلایل برای استفاده شخصی و طیف وسیعی از کاربردهای ساختمانی برای استفاده سازمان‌های صنعتی مناسب است. همچنین‌شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت مخزن آب با مشاوران شرکت مخزن مخزن  به آدرس https://makhzanmakhzan.com مراجعه و یا با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۹۰۹۳ تماس حاصل فرمایید.

پاسخ دهید