10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

طراحی داخلی و دکوراسیون
10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

چگونه با بودجه کم تزئین کنیم: 10 ایده مقرون به صرفه

این راهنما 10 راه عالی برای تزئین با بودجه کم و داشتن یک خانه خیره کننده را تشریح می کند. داشتن یک خانه دلپذیر و راحت که مطابق با سلیقه شما باشد، ممکن است بسیار مهم باشد. تزئین خانه و خرید اقلام زندگی شما را هیجان انگیزتر می کند، اما نباید حساب بانکی را خالی کنید. آوردن زندگی بیشتر به خانه هرگز نباید بسیار پرهزینه باشد. شما می توانید با بودجه کم تزئین کنید و کارهای زیادی را با چیزهای قدیمی انجام دهید، مانند بررسی آنها یا انتخاب برخی از محصولات جالب دست دوم. ما در تیم تخصصی هیرکانا سازه قصد داریم در این مقاله 10 ایده ارزان‌ترین طراحی دکوراسیون منزل را به شما نشان دهیم تا فضای شما را خوشایند کند. پس با ما همراه باشید.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

با بودجه کم تزئین کنید: چیزهایی که باید به خاطر بسپارید

قبل از اینکه بیرون بروید و یک محصول زیبا را بخرید که مطابق با سلیقه شما باشد، باید چیزهایی را در نظر داشته باشید که می توانند در طول این فرآیند به شما کمک کنند. قبل از شروع جستجو، در اینجا مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

فکر

بهتر است قبل از انجام هر کار دیگری برای تزئین با بودجه کم به چیزهایی فکر کنید. برای اینکه چگونه به نتیجه می‌رسد، برنامه‌ریزی کنید و برای جلوگیری از افزایش بودجه خود محدودیتی در هزینه‌ها تعیین کنید.

هدف

دلایلی را در نظر بگیرید که چرا باید محصولات جدید تهیه کنید یا آن را جایگزین کنید. دلایلی را بیابید که ممکن است به شما در تصمیم گیری در مورد خرید وسایل دکوراسیون منزل کمک کند.

عاقلانه انتخاب کنید

کاری که هنگام تزئین با بودجه کم ضروری است، انتخاب دقیق و برنامه ریزی است. این به شما کمک می‌کند تا جنبه‌هایی را که باید برای انتخاب مورد مناسب که مطابق با سلیقه، برنامه‌تان و در حد بودجه شما باشد، در نظر بگیرید.

10 ایده برای تزئین با بودجه کم

در اینجا چند ایده برای دکوراسیون خانه آورده شده است که می توانید از آنها لذت ببرید که گران نیستند و واقعاً خانه شما را زیبا می کنند. می‌توانید از فروشگاه‌های زیادی مانند فروشگاه مبلمان کوالا لیوینگ دیدن کنید تا چیزهای مقرون‌ به‌ صرفه ‌تری پیدا کنید که مطابق با سلیقه دکوراسیون شما باشد.

1- رنگ آمیزی مجدد همه چیز

رنگ آمیزی دیوارها یا محوطه اتاق یکی از ساده ترین و مقرون به صرفه ترین راه ها برای دادن ظاهری جدید و تزئین با بودجه کم است. یک لایه رنگ جدید برای دادن حس متفاوت به اتاق لازم است. اگرچه بسیاری می گویند که دیوارهای سفید یا بژ از همه بیشتر نورپردازی می کنند، اما این بدان معنا نیست که نمی توانید با سبک های مختلف کمی سرگرم شوید. شما به رنگ دیوار، غلتک های رنگ و نوار نقاش نیاز دارید که همه آنها با هزینه کم به راحتی در دسترس هستند و می توان آنها را از فروشگاه های زیادی خریداری کرد.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

2- هنر روی دیوارها

می‌توانید آثار هنری قاب‌بندی را اضافه کنید، و عکس‌های خانوادگی ممکن است به خانه کمک کنند که بیشتر شبیه خانه به نظر برسد. صاحبان خانه باید انتخاب کنند که همه چیز باید به کجا برود. ساخت آثار هنری یک روش عالی برای صرفه جویی در هزینه آثار هنری است. شما ممکن است هر آنچه را که برای ساختن یک بوم زیبا یا قطعه قاب شده نیاز دارید در فروشگاه صنایع دستی تهیه کنید.

3- آینه ها

آینه ها می توانند جلوه هایی بصری ایجاد کنند که تصور می کنیم یک اتاق بزرگتر از آنچه هست است. افزودن آینه به فضا ممکن است پیچیدگی آن را ایجاد کند که صرف هزینه را افزایش دهد، بنابراین یک راه عالی برای تزئین با بودجه کم است.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

4- فرش

فرش ها فضاها را تعریف می کنند، جذابیت بیشتری برای یک منطقه ایجاد می کنند و سطح زمین را برای گروه های مبلمان فراهم می کنند. توصیه می شود که تمام مبلمان شما روی فرش قرار گیرد و باید بررسی کنید که پایه ی وسایل شما با فرش تماس داشته باشد تا بهترین اثر ممکن را داشته باشید.

5- مرکز

می توان این تصور را ایجاد کرد که برای آماده کردن میز شام خود با چیزی ساده مانند گل های تازه بریده زمان و تلاش خود را صرف کرده اید. علاوه بر این، ظاهر را هم ساده و هم زیبا می کند.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

6- گیاهان

شما عملا می توانید با وارد کردن فضای سبز برای تزئین با بودجه کم، جان تازه ای به هر فضایی در خانه خود بدهید. می‌توانید چند گروه کوچک‌تر از گیاهان گلدانی یا حتی یک گیاه بزرگ با برگ‌های زیاد را امتحان کنید تا به باز کردن فضا کمک کنید. اگر قلاب سقفی دارید، می توانید گیاهان زینتی را بدون نگرانی در مورد اینکه کجا می روند، آویزان کنید. درختان بونسای معمولاً یک حمام جذاب هستند. اگر یکی دارید، می توانید آنها را نیز در آنجا آویزان کنید. شما به گلدان ها، قلاب هایی برای آویزان ظروف و قلاب های سقفی که در هر مغازه ای قابل دسترسی هستند نیاز دارید.

7- ظروف برچسب دار

یک آشپزخانه پر جنب و جوش حذف ظروف نگهداری قدیمی برای تهیه غذا و جایگزینی آنها با اقلام جدید را آسان می کند. انتخاب گسترده ای در دسترس است که به شما امکان می دهد آشپزخانه خود را بهتر سازماندهی کنید. روی ظروفی که از قبل دارید چند برچسب بزنید و دیگر نیازی به بیرون رفتن و گرفتن ظروف جدید نخواهید داشت.

8- بالش جدید

ممکن است با اضافه کردن چند بالش خوب، جان تازه ای به آن صندلی قدیمی خسته دهید یا آن را به مبل قدیمی تبدیل کنید. همچنین، شما حتی به یک بالش کاملاً جدید هم نیاز نخواهید داشت، و زمانی که می خواهید با بودجه کم تزئین کنید، برای بالشی که دارید، روکشی تهیه می کنید. آنچه شما نیاز دارید کوسن و روبالشی برای آنهاست.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

9- سبدها و ظروف

می‌توانید با اضافه کردن چند سبد یا ظرف مقرون ‌به ‌صرفه، میزان شلوغی را در هر فضایی کاهش دهید و آن را روشن‌تر کنید. اگر به دنبال سبدهای مرتب در فضای خود هستید، به دنبال جایگزین های مد روز برای سبدهای حصیری سنتی باشید یا به دنبال سبدهای حصیری سنتی جذاب باشید. علاوه بر این، در صورت چیدمان مناسب، می‌توانید از ظروف مختلف برای مرتب کردن وسایل استفاده کنید و نتیجه به جای اینکه فقط کاربردی باشد، زیبا به نظر می‌رسد.

10- نورهای غیر مستقیم

به عنوان جایگزینی برای چراغ‌های سقفی، از چراغ‌های پنهان در اطراف فضا استفاده کنید. امکان قرار دادن لامپ ها و سایر چراغ های ساده در پشت مبل ها، قفسه های کتاب و سایر مبلمان وجود دارد. همچنین، ممکن است با قرار دادن چراغ ها بین پشت تخت و دیوار اتاق خواب، ظاهری خنک داشته باشد.

 

10 ایده برای تزئین دکوراسیون خانه با هزینه کم

 

نتیجه

همه دوست دارند اگر رایگان باشد خانه هایشان را به بهترین شکل تزئین کنند، اما فقط تمایل به انجام این کار ممکن است. بدون اینکه پولی در بودجه خود بگذارید، می توانید خانه خود را به فضایی تبدیل کنید که حس شما را منعکس کند به شرطی که کمی خلاقیت و اطلاعات اولیه داشته باشید. سعی کنید چیزی را خودتان بسازید نه اینکه بخرید. عادت کنید وقتی واقعاً باید چیزی بخرید، با بالاترین قیمتی که می توانید پیدا کنید، خرید کنید. عاقلانه برنامه ریزی کنید و بهترین را برای خود انتخاب کنید.

پاسخ دهید