شرکت آذر اتصال پیشرو در تولید لوله و اتصالات پی وی سی

مصالح ساختمانی
شرکت آذر اتصال پیشرو در تولید لوله و اتصالات پی وی سی

شرکت آذر اتصال یکی از بزرگترین و معتبرترین تولیدکنندگان لوله و اتصالات پی وی سی در شمال غرب ایران است که با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیم متخصص، محصولات با کیفیت و متنوعی را به بازار عرضه می‌کند.

 

تاریخچه شرکت آذر اتصال

شرکت پی وی سی آذر اتصال فعالیت خود را با تولید لوله و اتصالات پی وی سی در سال ۱۳۸۴ در شهر تبریز آغاز کرد. این شرکت با توجه به موقعیت صنعتی و کشاورزی منطقه سعی داشته یکی از فعال‌ترین صنایع استان در پیشبرد طرح‌های صنعتی، کشاورزی و عمرانی باشد. آذر اتصال مصمم است تا طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی و با استفاده از تجهیزات پیشرفته و مدرن محصولی با کیفیت بالا در اختیار همگان قرار دهد.

شرکت آذر اتصال با بیش از ۱۵ سال تجربه در تولید لوله و اتصالات پی وی سی، با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و استانداردهای بین‌المللی، محصولاتی با کیفیت و متنوع عرضه می‌کند.

 

محصولات آذر اتصال

شرکت آذر اتصال محصولات متنوعی را تولید می‌کند که به دو دسته اصلی لوله‌های پی وی سی و اتصالات پی وی سی تقسیم می‌شوند.

 

لوله پلیکا - پی وی سی آذر اتصال

 

لوله‌ پلیکا

لوله‌های پی وی سی آذر اتصال از سایز ۳۲ الی ۶۳۰ میلی‌متر با فشارهای داخلی متفاوت تولید می‌شوند. این لوله‌ها با کیفیت بالا و مواد اولیه مرغوب ساخته شده و دارای انواع زیر می باشد:

  1. لوله پلیکا فاضلابی:
    لوله‌های پلیکا فاضلابی برای انتقال فاضلاب در ساختمان‌ها و پروژه‌های شهری استفاده می‌شوند. این لوله‌ها به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و فشار، گزینه‌ای مناسب برای سیستم‌های فاضلابی هستند.

  2. لوله پلیکا ناودانی:
    لوله‌های پلیکا ناودانی برای سیستم‌های جمع‌آوری آب باران و ناودانی‌ها به کار می‌روند. این لوله‌ها دارای مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و UV هستند.

  3. لوله پلیکا برقی:
    لوله‌های پلیکا برقی برای حفاظت از کابل‌های برقی و انتقال کابل‌ها در پروژه‌های ساختمانی و صنعتی استفاده می‌شوند. این لوله‌ها دارای عایق‌بندی مناسب و مقاومت در برابر ضربه و فشار هستند.

  4. لوله پلیکا آبرسانی:
    لوله‌های پلیکا آبرسانی برای انتقال آب در سیستم‌های آبیاری و تأمین آب ساختمان‌ها به کار می‌روند. این لوله‌ها دارای مقاومت بالا در برابر فشار و طول عمر بالا هستند.

 

اتصالات پلیکا - پی وی سی آذر اتصال

 

اتصالات پلیکا

اتصالات پی وی سی آذر اتصال از سایز ۴۰ الی ۲۰۰ میلی‌متر با بالاترین کیفیت تولید می‌شوند. این اتصالات در انواع مختلفی ارائه می‌شوند که در ادامه به دسته‌بندی آن‌ها می‌پردازیم.

 

  1. اتصالات برند آذر اتصال
    اتصالات برند آذر اتصال با کیفیت بالا و طراحی منحصر به فرد تولید می‌شوند. این اتصالات شامل انواع زانو، سه‌راهی، بوشن، کلاهک،سیفون،انواع تبدیل ها و اتصالات بازدید و ... هستند که در پروژه‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.
    این اتصالات از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند و آذراتصال مفتخر به دارنده اولین گواهینامه مسکن و شهرسازی برای اتصالات پلیکا در ایران است.

 

  1. اتصالات برند امین اتصال:

اتصالات برند امین اتصال نیز یکی از محصولات اقتصادی و با کیفیت در بازار است.

این اتصالات شامل زانو، سه راهی، بوشن،سیفون و... میباشند.

اتصالات برند امین اتصال از لحاظ قیمت اقتصادی تر میباشند و مقاومت بالایی در برابر مواد شیمیایی و خورنده ها دارند.این اتصالات از سایز 63 الی 110 تولید میشوند.

 

  1. اتصالات برند آذرفیت:
    اتصالات برند آذرفیت به دلیل قابلیت نصب آسان و سرعت و سهولت استفاده، در پروژه‌های بزرگ و کوچک ساختمانی و صنعتی کاربرد دارند و توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

این اتصالات در مقایسه با اتصالات سایلنت به نسبت مقرون به صرفه تر هستند و این موضوع باعث میشود استفاده از این اتصالات برای لوله کشی پروژه های بزرگ و کوچک مقرون به صرفه باشد.

 

کنترل کیفیت و استانداردهای شرکت پی وی سی آذر اتصال

همواره تضمین کیفیت محصولات تولید شده جهت جلب رضایت مشتریان، به عنوان یکی از اهداف استراتژیک و مبحث مهم در شرکت آذر اتصال مطرح می‌باشد. این شرکت با استفاده از نیروی انسانی متخصص و کارآزموده و تجهیزات آزمایشگاهی جامع و پیشرفته، سیستم‌های کنترل کیفیت فرآیند تولید محصولات را از مرحله تأمین مواد اولیه تا محصول نهایی به طور دقیق پیاده‌سازی کرده است. آزمایشگاه آذر اتصال برای تضمین تداوم کیفیت حداکثری و توسعه در محصولات و خدمات ارائه شده، تمامی پروسه‌های آزمایشگاهی را از قوانین گواهینامه‌های ISO17025 و ISO9001 تبعیت می‌کند.

 

پروژه‌ها و صادرات شرکت آذر اتصال

شرکت آذر اتصال افتخار دارد که به دلیل ویژگی‌های خاص محصولاتش از قبیل کیفیت بالا، تنوع تولید و توانمندی تولید سفارشات خاص در اکثر پروژه‌های مهم و زیر بنایی منطقه و کشور طرف قرارداد قرار گرفته و مورد توجه مجریان طرح‌هایی مانند پروژه‌های فاضلاب شهری، شهرک سازی، بلند مرتبه‌سازی، طرح‌های مخابراتی و انتقال بهینه آب در بخش کشاورزی قرار گیرد. علاوه بر تأمین نیازهای داخلی، شرکت آذر اتصال توانسته است محصولات خود را در خارج از مرزهای کشور معرفی و صادر نماید.

 

راه های ارتباطی شرکت پی وی سی آذر اتصال

04132459510-19

09201106360

سایت شرکت پی وی سی آذر اتصال:

Azaretesal.com

آدرس شرکت پی وی سی آذراتصال:

تبریز، شهرک صنعتی غرب، شرکت پی وی سی آذر اتصال

 
 

 

 

پاسخ دهید