ایزوگام سیمانی چیست؟ویژگی ها و کاربرد آن و قیمت 1403

اجرای ساختمان
ایزوگام سیمانی چیست؟ویژگی ها و کاربرد آن و قیمت 1403

بررسی 0 تا 100 ایزوگام سیمانی و پاسخ به تمامی سوالات شما: ایزوگام سیمانی چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟مزایا و معایب ایزوگام سیمانی و...

ایزوگام سیمانی عنوان تجاری نسل جدیدی از عایق‌های رطوبتی است. این عایق رطوبتی مقاومت بسیار بالا و فرمالاسیون بخصوصی دارد. ترکیبات آن، شامل مواد نانو، پودر سیمان، مواد میکرونیزه و... می‌شود. از ایزوگام سیمانی برای عایق‌بندی بخش‌های مختلف ساختمان استفاده می شود. آیا می‌دانید مزایای ایزوگام سیمانی چیست؟ قیمت ایزوگام سیمانی چقدر است؟ برای عایق‌بندی چه سطوحی می‌توان از ایزوگام سیمانی استفاده کرد؟ بهترین مرجع خرید ایزوگام کجاست؟ و... در ادامه به تمام این سوالات پاسخ می‌دهیم و اطلاعات بسیار مفیدی در این زمینه با شما در میان می‌گذاریم.

ایزوگام بر پایه سیمان، عمر طولانی‌تری نسبت به ایزوگام عادی دارد و در شرایط آب و هوایی مختلف نیز مقاوم‌تر بوده است. برای خرید ایزوگام در کرمان می‌توانید با شماره 03435025 تماس بگیرید و ایزوگام سیمانی را با بهترین کیفیت از پدیده ساز نوین تهیه نمایید.

ایزوگام سیمانی چیست؟

ایزوگام سیمانی یک محصول منحصربه‌فرد برای عایق‌بندی سقف، دیوارها و دیگر سطوح ساختمانی است. این محصول از تکنولوژی نانو و ترکیبات خاص مانند پودر پلیمری، مایع ویژه آب بندی و... بهره می‌گیرد و ترکیب نهایی قدرتمندی را ارائه می‌دهد. برای محافظت از سطوح ساختمانی می‌توانید از ایزوگام سیمانی بهره بگیرید. این محصول یک پوشش رویین‌تنی در برابر آب و رطوبت ایجاد می‌کند. در نتیجه سطح ساختمانی غیرقابل نفوذ می‌شود.

مقایسه ایزوگام بر پایه سیمان با ایزوگام عادی

عمر طولانی‌تر: ایزوگام سیمانی عمر طولانی‌تری نسبت به ایزوگام معمولی دارد.

مقاومت بیشتر: این محصول مقاومت و پایداری بسیار بیشتری از ایزوگام عادی در شرایط آب و هوایی مختلف دارد.

اجرای آسان‌تر: ایزوگام سیمانی اجرای آسان‌تری دارد و همچون دیگر ایزوگام‌ها برای اجرا به حرارت و چسب نیاز ندارد. ترکیبات این ایزوگام به محیط زیست نیز هیچ‌گونه آسیبی نمی‌زند.

ویژگی ها و مزایای ایزوگام سیمانی

  • آب بندی فوق‌العاده: با ایزوگام سیمانی خیالتان از آب‌بندی عالی سطوح ساختمان آسوده است. ترکیبات نانو این ایزوگام در برابر آب و رطوبت، پوشش دهی فوق‌العاده‌ای دارد. آسیب‌های وارده بر اثر جذب رطوبت با ایزوگام سیمانی به صفر می‌رسد.
  • چسبندگی عالی: ایزوگام سیمانی قدرت چسبندگی بالایی دارد و با انواع سطوح مانند سطوح بتنی، سطوح فلزی، سطوح چوبی و... سازگاری دارد.
  • انعطاف پذیری: با خیال راحت می‌توانید در سطوح نامنظم نیز از این ایزوگام استفاده کنید چرا که انعطاف‌پذیری زیادی دارد و با سطوح غیر همسطح نیز هماهنگ می‌شود.
  • پایداری: ایزوگام سیمانی در برابر اشعه‌های خورشید، مواد شیمیایی، ترک خوردگی، یخ زدگی و دمای مختلف (کم یا زیاد) پایداری عالی دارد. پس با خرابی ناشی از کم و زیاد شدن دمای محیط مواجه نخواهد شد.
  • دوام : این محصول منحصر به فرد با توجه به کیفیت بالا، دوام خوبی دارد و زمان بسیار طولانی از ساختمان شما محافظت می‌کند. عمر زیاد ایزوگام سیمانی یکی دیگر از نقاط قوت آن است. به طور تقریبی ایزوگام سیمامی حدود 15 سال می‌تواند از ساختمان محافظت کند.
  • حمایت از محیط زیست: ایزوگام سیمانی از مواد غیر مضر و ضد سرطان تهیه شده است. با استفاده از آن هیچ آسیبی به محیط زیست وارد نمی‌شود. در واقع با خرید و استفاده از این محصول به نوعی از محیط زیست نیز حمایت می‌کنید.
  • راحتی در اجرا : برای اجرای ایزوگام سیمانی به دردسر نمی‌افتید؛ چرا که اجرای نسبتا آسانی دارد. ایزوگام سیمانی را با ابزارهای ساده می‌توانید به راحتی اجرا کنید. برای اجرای آن می‌توانید با راهنمایی کارشناسان پدیده ساز نوین اقدام کنید.
  • طراحی زیبا: استفاده از این ایزوگام در حکم یک تیر و دو نشان است. علاوه بر کارایی و کیفیت فوق‌العاده، این ایزوگام یک رنگ زیبا نیز بر سطح مورد نظر شما نقش می‌زند. با این محصول ساختمانی زیباتر خواهید داشت.
  • رنگ بندی متنوع : این محصول می‌تواند در رنگ ‌بندی متنوع ارائه شود. شما با توجه به سلیقه خود و هماهنگی با تناژ رنگی ساختمان آن را انتخاب کنید. این ویژگی از مزایای عالی این محصول است.

کاربردهای ایزوگام سیمانی

کاربردهای ایزوگام سیمانی

  • پشت بام: ایزوگام سیمانی بهترین گزینه برای عایق بندی پشت بام ساختمان است. مقاومت عالی آن در برابر رطوبت، پوشش دهی خوب و سایر مزایا جایی برای شک و شبهه در استفاده از آن نمی‌گذارد. پس بی هیچ تردیدی از این ایزوگام برای پوشش پشت بام استفاده کنید.
  • سرویس بهداشتی : محیط سرویس بهداشتی، رطوبت زیادی دارد؛ بنابراین عایق بندی محیط سرویس بهداشتی مهم است. ایزوگام سیمانی ضد میکروب و ضد جلبک است و عایق بندی عالی سرویس‌های بهداشتی با آن محقق می‌شود.
  • دیوارهای نما: برای عایق بندی دیوار نما می‌توانید از ایزوگام سیمانی استفاده نمایید. با این محصول رنگبندی جذابی به دیوار می‌بخشید و از آسیب رسیدن به ساختمان پیشگیری می‌کنید.
  • استخر: آب بندی استخر اهمیت زیادی دارد؛ با استفاده از ایزوگام سیمانی استخر از نفوذ آب و رطوبت به ساختمان به شدت کاسته می‌شود. عمر ساختمان استخر نیز افزایش قابل توجهی پیدا می‌کند. ایزوگام سیمانی برای استخر یک انتخاب هوشمندانه است.
  • پل و تونل : برای عایق‌بندی پل و تونل نیز می‌توان از ایزوگام سیمانی استفاده کرد. با آب‌بندی مطمئن ایزوگام سیمانی از آسیب‌های وارده به این سازه‌های مهم پیشگیری می‌شود.

به طور کلی ایزوگام سیمانی برای سطوح مختلف مانند پارکینگ‌ها، کارخانه‌ها، اسکله‌ها و... کاربرد دارد.

ایا ایزوگام سیمانی محدودیت یا معایبی دارد؟

  • عده‌ای نصب این ایزوگام را دشوار تصور می‌کنند؛ با مشاوره هنگام خرید با روش نصب آشنا می‌شوید و نگرانی از این بابت نخواهید داشت.
  • در کنار تمام مزایای عالی این ایزوگام عده‌ای قیمت نسبتا بالا را عیب این محصول می‌دانند. با توجه به مزیت‌ها و کیفیت بالای ایزوگام سیمانی درباره خرید آن تصمیم بگیرید. گاهی یک ایزوگام بی‌کیفیت ما را از انتخابمان پشیمان می‌کند. فرض کنیم که یک ایزوگام را با قیمت بالا خریده‌ایم اما این ایزوگام در برابر دما، واکنش منفی نشان می‌دهد و ما را به صرافت نصب ایزوگام برای بار دوم می‌اندازد. این مسئله حس خیلی بدی به ما منتقل می‌کند. نکته دیگر اینکه قیمت نیز ممکن است برای هر فرد نسبی باشد؛ تعریف شما از قیمت بالای ایزوگام چیست؟ به بخش بعد توجه کنید.

قیمت ایزوگام سیمانی چقدراست؟

مهمترین سوال در هنگام بررسی محصول، قیمت آن است. برای ما مهم است که قیمت مطابق با ارزش محصول باشد. شاید بخواهید بدانید که قیمت ایزوگام سیمانی چقدر است؟ عوامل مختلفی بر قیمت ایزوگام تاثیر دارند. برند ایزوگام، کیفیت مواد محصول، خرید جزئی یا کلی و متراژ سطح از جمله این عوامل هستند. برای آنکه قیمت دقیق ایزوگام را با توجه به شرایط خود بدانید با شماره 03435025 تماس بگیرید.

بهترین مرجع خرید ایزوگام در کرمان کجاست؟

بهترین مرجع خرید ایزوگام در کرمان

ایزوگام سیمانی با ترکیبات نوآورانه، یک گزینه عالی برای عایق‌بندی سطوح مختلف است. با ایزوگام سیمانی ساختمان از گزند آب و رطوبت در امان می‌ماند. رنگبندی عالی ایزوگام سیمانی، طراحی جذابی به ساختمان می‌بخشد. علاوه بر این ماندگاری این ایزوگام نیز بالاتر از ایزوگام عادی است و در برابر تغییرات دما نیز مقاوم است.

اگر می‌خواهید این محصول منحصر به فرد را تهیه کنید؛ توجه داشته باشید که مرجع خرید ایزوگام نیز اهمیت زیادی دارد. مراجع معتبر باکیفیت‌ترین محصول را با قیمت منطقی و مناسب به شما ارائه می‌دهند. بازرگانی پدیده‌ ساز نوین بهترین مرجع خرید ایزوگام در کرمان است. این شرکت همواره برای بهبود خدمات خود می‌کوشد. شما می‌توانید به صورت اقساط نیز محصولات خود را از پدیده سازنوین تهیه کنید. فراموش نکنید مشاوره و راهنمایی پیش از خرید برگ برنده خریدار است. پشتیبانی تیم در تمام مراحل در کنار شما است؛ با شماره 03435025 تماس بگیرید و با اطمینان بهترین محصول را دریافت کنید.

پاسخ دهید